در دومین روز چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو آذربایجان، نرجس امامقلی نژاد موفق به کسب مدال طلای ۱۰ متر تفنگ بادی و رزیتا علی پور مدال نقره وزن منهای ۶۱ کیلوگرم کاراته را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۳۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در دومین روز چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو آذربایجان، نرجس امامقلی نژاد موفق به کسب مدال طلای ۱۰ متر تفنگ بادی و رزیتا علی پور مدال نقره وزن منهای ۶۱ کیلوگرم کاراته را کسب کرد.

چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان جریان دارد و این مسابقات از سال ۲۰۰۵ برای وحدت بیشتر میان مسلمانان جهان و همچنین افزایش توان ورزشی آن‌ها آغازشده است.

در این دوره از مسابقات ۲۰ ورزشکار مازندرانی در ۱۱ رشته ورزشی برای کشور عزیزمان ایران به میدان می‌روند. نرجس امامقلی نژاد، هانیه رستمیان در تیراندازی، محمدرضا براری در وزنه‌برداری، کیوان قنبر زاده در دوومیدانی، هادی خناری نژاد و سامان مدنی در ژیمناستیک، پریسا جوادی، سید حسین احسانی و احمد محمدی در تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، رزیتا علی پور در کاراته، امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی در والیبال، عرفان آهنگریان در ووشو، احسان موسی نژاد در جودو به‌عنوان ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات هستند.

همچنین اسامی کشتی گیران برای حضور در این مسابقات اعلام نشد اما به‌احتمال‌زیاد مسعود اسماعیل پور، حسن یزدانی، محمدمهدی یگانه جعفری و جابر صادق زاده در کشتی آزاد به‌عنوان کشتی گیران مازندرانی حضورداشته باشند.

همچنین در این دوره از پیکارها ۳ مربی از مازندران در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارند، بهروز عطایی در والیبال، عباس حاج کناری در کشتی و محمدرضا حاج یوسف زاده در جودو به‌عنوان مربیان مازندرانی در این مسابقات حضور دارند.

شایان‌ذکر است، چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی روزهای ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در باکو جمهوری آذربایجان درحال برگزاری است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها