نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

اشرافی گری و تبعیض چهارسال گذشته در کشور ترویج شد/ کاهش قدرت خرید مردم به نصف از دستاوردهای دولت تدبیر رسید

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار سال گذشته تبعیض و بی عدالتی را در کشور رواج دادند و از حقوق های نجومی دفاع کردند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۴۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد بزرگیان با بیان اینکه در چهار سال گذشته دولت بی عدالتی و تبعیض را در کشور رواج داده است اظهارداشت: کسانی که با حقوق های نجومی گذران عمر می کنند و در خانه های میلیاردی زندگی می کنند با مستضعفین بیگانه اند و نمی توانند به فکر آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه انکار وعده های چهارسال گذشته در عصر تکنولوژی و در برابر فیلم های ضبط شده به نوعی ترویج دروغ گویی است تاکید کرد: برابرآمار تنها ۱۵۱هزار نفر به شاغلین در کل چهارسال گذشته افزوده شده است.

بزرگیان با اشاره به اینکه در این دولت ۱۵هزار کارگاه واحد تولیدی و کارخانه تعظیل شده اند ادامه داد: در چهارسال گذشته ۵۱ درصد به قیمت سبد کالای خانوار افزوده شده و قدرت خرید مردم به نصف کاهش پیدا کرده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کشور امروز درگیر مدیریت اشرافی فرطوط که حاظر نیست از دفتر خود بیرون بیاید تشریح کرد: وزیران هزار میلیاردی نمی توانند به فکر محرومین جامعه باشند چون هیچ گاه حال انها را درک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه از مهم ترین اهداف جمهوری اسلامی تسریع در روند ظهور امام زمان (عج) بوده است ادامه داد: مدیر که در جامعه اسلامی انجام وظیفه می کند با ید این مفاهیم را سرلوحه کار خود قرار دهد و این روش مدیریت با روش های مدیریت غربی تفاوت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها