توجه به قشر محروم و مستضعف که در همه ادوار تاریخ انقلاب اسلامی پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند باید در اولویت مسئولان و مدیران اجرایی کشور قرار گیرد و نسبت به رفع دغدغه‌های و مشکلات این قشر چاره‌اندیشی شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله مرتضی صدوقی مازندرانی در دیدار با رئیس و قائم‌مقام ستاد مرکزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (حج) با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید با عمل صالح و سیره مدیریتی امیر مؤمنان علی (ع) مردم را به انقلاب خوش‌بین و علاقه‌مند کنیم.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق و انصاف در برنامه‌های مناظرات کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، و با انتقاد از بداخلاقی برخی کاندیداها در مناظرات انتخاباتی اخیر تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است و باید قدر این نعمت عظیم الهی را بدانیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از برخی اظهارات نادرست و ناروا در مناظره روز گذشته خاطرنشان کرد: انتقاد مؤدبانه باید در اولویت همه کاندیداها قرار گیرد و طوری نشود که در مناظرات یکدیگر را با القاب نادرست خطاب کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در قانون انتخابات بازنگری صورت گیرد، اظهار کرد: در دوران رقابت‌های انتخاباتی شهید رجایی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ریاست جمهوری می‌بینیم که رعایت اخلاق و رفتار در اولویت کاندیداها بود و به شکلی بسیار محترمانه در برنامه‌هایشان حضور پیدا می‌کردند.

آیت‌الله صدوقی مازندرانی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را شخصیتی پاک، خدوم و مورد وثوق رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: معرف این شخصیت، رهبر معظم انقلاب است و کارش خدمت به آستان نورانی حضرت موسی‌الرضا (ع) است و ازنظر صداقت و امانت‌داری بسیار لایق است.

وی با حمایت قاطع از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، گفت: توجه به قشر محروم و مستضعف که در همه ادوار تاریخ انقلاب اسلامی پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند باید در اولویت مسئولان و مدیران اجرایی کشور قرار گیرد و نسبت به رفع دغدغه‌های و مشکلات این قشر چاره‌اندیشی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها