فعالیت نمایشی برخی کارخانه های اشتهارد به خاطر انتخابات!

اکثر صاحبان کارخانه ها در پاسخ خبرنگاران و رسانه ها وجود مشکلات خود را نفی می کنند و یا از پاسخ دادن به انها طفره می روند گویا نزدیک بودن به انتخابات و عادی نشان دادن وضعیت خود، دلیل این رفتار صاحبان صنایع اشتهارد است.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبر گذاری بسیج از کرج،  سال هاست اشتهارد با جای دادن بیش از ۲۰۰۰ کارخانه ی فعال و نیمه فعال و همین طور فعالیت بیش از ۲۷۰۰۰۰ بیمه شده در آن به عنوان یک شهرستان صنعتی واقع در غرب استان البرز شناخته شده است که ساکنین آن را اکثرا کارگران تشکیل می دهند لذا خبردار شدن از اوضاع کارگران در این شهر کار آسانی است.

برای مشاهده ی مشکلات آن ها کافیست چرخی در یکی ازمحله های این شهر بزنیم و با ساکنین آن صحبت کوتاهی داشته باشیم، برخی بیکارند، برخی ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند، آنهایی هم که حقوق دریافت کرده اند از اینکه حقوقشان کفایت زندگی روزمره ی خود را نمیدهد شکایت می کنند.

مشکلاتی که به گفته ی آن ها به دلیل مشکلات صاحبان کارخانه های شهرک صنعتی اشتهارد است ولی نکته جالب آنجاست اکثر صاحبان این کارخانه ها در پاسخ خبرنگاران و رسانه ها وجود مشکلات خود را نفی می کنند و یا از پاسخ دادن به انها طفره می روند.

با کمی پرس و جو با کاگران شهرک صنعتی متوجه خواهیم شد بسیاری از کارخانه ها به دلیل اینکه مهر تعطیلی بر روی آنها زده نشود، متوسط روزانه ۴ ساعت کار می کنند و یا بسیاری از آنها فقط در حد روشن گذاشتن چراغ ها و برخی دستگاه ها فعالیت می کنند.

گویا نزدیک بودن به انتخابات و عادی نشان دادن وضعیت خود، دلیل این رفتار صاحبان صنایع اشتهارد است، چرا که از طرفی حقوق کارگران را کاهش داده اند و یا اینکه چندین ماه است که حقوق آنها را پرداخت نکرده اند و از طرفی دیگر در مصاحبه با رسانه ها از عادی بودن اوضاع خود سخن به میان می اورند.

لذا با این توصیفات مشخص نیست وضعیت صنایع و به تبع آن شاغلین شهرک صنعتی اشتهارد بعد از انتخابات به چه صورت خواهد بود.


منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار