کاظم نژاد،افزود: امروز برای رسیدن به چشم انداز فعلی شرکت می خواهیم ظرف مدت ۵ سال دیگر متمدن ترین سازمان اداری در بین همه دستگاه های اداری و اجرایی کشور باشیم .
کد خبر: ۸۸۶۰۱۷۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر برتر نظام پیشنهادات سال ۹۵ از برگزاری دوره های آموزشی ترویجی و تورتعالی نظام پیشنهادات برای بیش از ۳۰۰ سازمان اداری کشور خبر داد.

 سید محمد کاظم نژاد  در جشن سالانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات وزارت نیرو در ساری با اشاره به کسب عناوین برتر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جشنواره های نظام پذیرش و پیشنهادها کشور، گفت: دوره های آموزشی ترویجی و تور تعالی نظام پیشنهادات برای بیش از ۳۰۰ سازمان اداری و اجرایی کشور برگزار شده است.

وی افزود: نخستین کار ما طراحی مدل بومی استقرار نظام پیشنهادها  مبتنی بر اهداف و برنامه های استراتژِیک شرکت بوده است.

دبیر برتر نظام پیشنهادات سال ۹۵، با بیان اینکه مدلی که ما در برق منطقه ای طراحی کردیم برای برنامه ریزی و استقراردو روش است، افزود:  برای بهبود رفتار خود در سازمان مدل تغییرات kurt lewin و مدل تغییر رفتار سازمانی را انتخاب کردیم.

کاظم نژاد ادامه داد: در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان یک تیم هزار و ۲۰۰ نفره با مدیریت  مهندس افضلی داریم که ایجاد حس ضرورت فوریت تغییر و تشکیل ائتلاف قدرتمندی مدیریت ، انتقال موثر چشم انداز میان افراد  ، رفع موانع و ... از وظایف آنان است.

وی، با اشاره به دستاوردهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ، اظهار کرد: در هفت دوره پیاپی در جشنواره های ملی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها که توسط جهاد دانشگاهی تهران برگزار شده است در بین دستگاه های اداری و اجرایی کشور رتبه برتر ، یک تندیس برنز ، دو تندیس سیمین و ۴ تندیس زرین را  کسب کردیم.

مجری نظام پذیرش و پیشنهادات شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در ادامه ضمن قدردانی از مهندس افضلی مدیر حامی برتر در نظام پیشنهادات کشور در ۴ دوره ، گفت: این شرکت در زمینه نظام پیشنهادات در کشور همواره چه در بخش دبیر نظام و چه پیشنهاد دهنده دارای رتبه برتر بوده و لازم است برای تبدیل نظام پیشنهادها به عنوان برند سازمانی فرهنگ سازی صورت گیرد.

کاظم نژاد، افزود: این شرکت دوره های آموزش ترویجی و تور تعالی نظام پیشنهادات را برای بیش از ۳۰۰سازمان اداری و اجرایی کشور برگزار کرده است .

عضو شورای سیاست گذاری همایش  و جشنواره های نظام پیشنهادات کشور، ابراز کرد: امروز شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، با افتخار و اقتدار پرفروغ ترین ستاره خدمت در آسمان برق کشور است.

کاظم نژاد،افزود:  امروز برای رسیدن به چشم انداز فعلی شرکت می خواهیم  ظرف مدت ۵ سال دیگر متمدن ترین سازمان اداری در بین همه دستگاه های اداری و اجرایی کشور باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها