کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی ناحیه روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی کارکنان؛سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشست سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛هژبری در این نشست گفت:خداوند در سه جای قرآن می فرماید اسلام جهانی می شود و مستضعفین بر مستکبرین پیروز خواهند شد.

حضرت امام (ره)می فرمودند:اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد ،این قرن، قرن پیروزی مستضفین است.عاقبت از آن متقین است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود:حضرت امام(ره)سه هدف را دنبال می کردند:تشکیل حکومت اسلامی در ایران،اسلامی کردن کشورهای دیگر و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج).حضرت امام (ره)نه تانکی داشت و نه توپی و نه اسلحه ای با دست خالی جلوی دو ابرقدرت شرق و غرب ایستاد.

وی همچنین اذعان کرد:اگر انسان تفکر کند در می یابد که این انقلاب اسلامی خواست خدا بوده است .

عضو نظارت بر انتخابات استان در ادامه گفت:انقلاب اسلامی پنج مرحله دارد :سرنگونی حکومت شاهنشاهی،برقراری نظام اسلامی،دولت اسلامی و تمدن اسلامی.

وی در خصوص وظیفه ما در انتخابات گفت:وظیفه ما در مرحلة اول مشارکت حداکثری و در مرحلة دوم انتخاب اصلح است.شش نفر صلاحیتشان احراز شده ولی نکته دیگر اینجاست که اگر در کلاسی شش نفر نمره قبولی گرفته اند همه قبول شده اند ولی یک نفر با نمره 10 قبول شده و یک نفر با نمره هیجده ،باید از میان این افراد اصلح را انتخاب کرد و رئیس جمهور اصلح کسی است که پنج نسبت را داشته باشد:نسبت به خدا تعهد داشته باشد،از نظر فکری و عملی بیشترین تابعیت را از ولایت داشته باشد،نسبت به مردم خود را خادم بداند،نسبت به دشمن اشداء علی الکفار باشد و نسبت به مسئولیت توانمند باشد.

ارسال نظرات