مسئول تربیت آموزش ناحیه مقداد در جمع نشست بصیرتی منتظران موعود سازمان بسیج خواهران:

انتخابات تجلی فهم مردم در مورد ظهور است

حجت السلام نظری درمورد تعیین انتخابات گزینه اصلح گفت: ما نباید مردم را مجبور کنیم به چه فردی رأی دهند؛ خود مردم باید در روز انتخابات نیت‎های خود را بر روی برگ رای می آورند و فهم خود را به ایران نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۱۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
انتخابات تجلی فهم مردم در مورد ظهور است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام هادی نظری درنشست بصیرتی خواهران منتظران  موعود  سازمان بسیج خواهران که با حضور اساتید خواهران مداح وخواهران بسیج مادحین نواحی 24 گانه به میزبانی بسیج مداحان سپاه حضرت محمد(ص) در سالن همایش بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شده بود گفت: انتخابات تجلی فهم مردم در مورد ظهور است و طبق روایاتی و آیات قرآنی، ایران مرکز تمام تحولات آخرالزمان است و این مساله را دشمنان کشور ایران نیز به خوبی دریافتند.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تحقق انقلاب اسلامی گفت: پنج مرحله فرآیند در تحقق تمدن بین المللی اسلامی وجود دارد که فرآیند آن به این صورت است؛ انقلاب اسلامی، نظام و حکومت اسلامی، دولت اسلامی، حکومت اسلامی و مرحله آخر که تمدن بین الملل اسلامی است.

مسئول تربیت آموزش ناحیه مقداد با بیان اینکه کشور برای رسیدن به تمدن بین الملل اسلامی طبق اشارات رهبر معظم انقلاب در مرحله اجرایی شدن دولت اسلامی قرار دارد گفت: پس انتخاب درست دولت ما را به تمدن بین الملل اسلامی نزدیک می کند و این مساله جز با جمهوریت حاصل نمی شود، پس جمهوریت هم در انتخابات تجلی پیدا می کند.

وی تاکید کرد: اگر انتخاب اصلحی داشته باشیم نشانگر فهم درست مردم از انقلاب است و با این انتخاب درست دولت ما به دولت انقلابی تبدیل خواهد شد.

حجت السلام نظری با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان داشت: طبق نظر رهبری معظم انقلاب، ایشان اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را در کنار داشتن دولت انقلابی و مقاومتی بیان کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه انتخاب اصلح ایران را به تمدن بین الملل نزدیک می کند خاطرنشان کرد: تجلی فهم مردم در انتخاب درست دولت است تا بتوانند پا به پای دولتشان برای رسیدن به تمدن بین الملل قدم بگذارند تا این تمدن هرچه سریعتر بروز و ظهور پیدا کند.

در خاتمه همایش از خواهران مداح برگزیده تقدیر و تشکر شد.


 
 
ارسال نظرات