خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) گفت:ما این وظیفه را داریم که مردم را هوشیار سازیم و این بدان منظور نیست که بخواهیم برای فرد خاصی تبلیغ کنیم و یا نظر مردم را به سمت کاندیدای خاصی سوق دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۲۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع)در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون " روزهای منتهی به انتخابات " اظهار کرد: این روزها برای ما مهم است چرا که سرنوشت کشور باید بدست ما ملت هوشیار تعیین شود.

وی افزود: با توجه به حضور رهبری ولی فقیه و رهنمودهای ایشان و مردم آگاه و هوشیار و تمسک به وجود پر برکت شهدا قطعا از این انتخابات سربلند بیرون می‌آییم و آینده روشنی در پیش خواهیم داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: انتخابات یکی از موفقیت های ما محسوب می‌شود که هرچه پر شورتر برگزار شود ترس دشمن بیشتر می‌شود و می‌داند که تحریم ها دیگر کارساز نیست و در نتیجه اقتدار نظام اسلامی ایران پررنگ تر خواهد شد.

عدالتی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص انتخابات گفت: شرکت در انتخابات ضروری و لازم الملزوم است و در واقع حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دشمن شکن است و نقشه دشمن علیه کشور را ازبین می‌برد.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است انتخاب فرد اصلح است کسی که جوانان را درک کند و از خون شهدا و جانبازان ما دفاع کند و باید ثابت شود که مردم ما فقط در گفتار نگویند بلکه در عمل نیز نشان دهند که چقدر سرنوشت کشور برایشان حائز اهمیت است.

عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز این وظیفه را داریم که در آگاهی مردم و کسانی که اطلاعاتی دقیق ندارند آنان را هوشیار سازیم و این بدان منظور نیست که بخواهیم برای فرد خاصی تبلیغ کنیم و یا نظر مردم را به سمت کاندیدای مورد نظر سوق دهیم.

امیدواریم در روز 29 اردیبهشت مردم گوش به فرامین رهبری دهند و همگی پای صندوق های رای بیایند و با آراء خود سرنوشت کشور را رقم بزنند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها