یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی:

مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام را رقم می زنند

یکی از مسئولان سپاه عاشورا در جمع هیئت امنا جمعیت خیریه اوجان اقتدار عظمت ایران اسلامی را در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دانست و بر لزوم انتخاب نیروهای انقلابی و متعهد به دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفین از سوی مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۳۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قبایی با بیان اینکه آحاد مردم از بصیرت و آگاهی کافی برخوردارند، افزود: مردم امروز حق را از باطل تشخیص می دهند و در این راه توجه جدی به فرمایشات رهبری انقلاب و بصیرت حاصل از آن تنها راه شناخت نامزد انقلابی و ولایی است که می تواند به نفع مردم و برای مردم کار کند .

وی امنیت انتخابات را به پشتوانه مردم تضمین شده دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح با پشتوانه مردمی در طول حیات طیبه انقلاب امنیت پایدار را برای نظلم اسلامی به ارمغان آورده اند و امضای یک یا چند سند نمی تواند برای کشور و ملت ضامن امنیت و آرامش باشد .

قبایی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در رای مردم و جنگ رسانه ای دشمنان به نفع کاندیدای خاص و معرفی وی به عنوان نامزد اصلح را هشداری برای مردم دانست که مبادا با انتخاب نامزدهای مرد نظر آن ها دشمن شاد شویم .

وی در پایان مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی را مقابله با اسلام ناب محمدی خواند و اظهار کرد: برپایی انقلاب اسلامی ایران برای احیای ارزش های اصیل اسلامی بود و دشمن با مقابله با انقلاب اسلامی درصدد ضربه زدن به دین و آرمان های دینی مسلمانان بخصوص شیعیان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها