فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: همزمان با سالروز عملیات مرصاد از کتاب و یادمان 137 شهید محله پشت بازار خرم آباد رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸



سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص ساخت و رونمایی از یادمان شهدای محله پشت بازار خرم آباد گفت: این محله از مناطق قدیمی شهر خرم آباد بوده که 137 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

وی با اشاره به نقش خطیر رزمندگان لرستانی در گردان های اطلاعات عملیات خاطرنشان کرد:جوانان شجاع محله پشت بازار به عنوان نیروهای اطلاعات،عملیات درگردان اخلاص کار شناسایی ورصد تحرکات دشمن که در اکثر محورها موردتأیید فرماندهان زمان جنگ بود را برعهده داشتند.

سرهنگ بازگیر از اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یاد کرد و گفت:با این یادواره ها،تألیف کتاب هاو ساخت یادمان های شهدا ضمن قدردانی از مقام شهیدان،می توان فرهنگ و روحیه ی شهادت طلبی را در میان نسل امروز نهادینه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر بسیجیان محله پشت بازار در راستای اشاعه و ترویج برنامه های فرهنگی در سطح محله افزود: ان شاءالله یادمان 137 شهید محله پشت بازار با همکاری ادارات ،شهرداری،بنیاد شهید و اهتمام جوانان بسیجی محله ،همزمان با سالروزعملیات مرصاد رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: درتعاملی که با شهرداری انجام گرفته است مقررشده که تصاویرشهدا تا قبل ازمراسم رونمایی در سطح محله نصب شود.

سرهنگ بازگیر گفت: کتاب خاطرات و زندگی نامه ی 137 شهید این محله به همت برادر جانباز "مصطفی ساکی" و "سیاو ش عزیزی" همزمان با یادمان شهدا رونمایی می شود.

انتهای پیام/ش
ارسال نظرات