خبرهای داغ:
فرماندار کلاله خبر داد؛

ایجاد 142 شعبه اخذ رأی در کلاله/ افزایش 35 درصدی ثبت‎نام شدگان در شوراهای شهر و روستا

فرماندار کلاله از ایجاد 142 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۰۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، نصرت برزگر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران شهرستان کلاله اظهار کرد: امسال میزان ثبت‌نام شدگان در شوراهای شهر و روستا شهرستان کلاله 35 درصد افزایش یافت.
وی تصریح کرد: در 105 روستای شهرستان کلاله انتخابات شورای روستا انجام خواهد شد که در این رابطه 717 نفر برای شورای روستا ثبت‌نام و 745 نفر نیز برای انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اند.
فرماندار کلاله ادامه داد: در نهایت 345 نفر به عنوان شورای روستا و 10 نفر به عنوان شورای شهر در کلاله و شهر فراغی انتخاب میشوند.
برزگر تعداد عوامل اجرایی در انتخابات 29 اردیبشهت در شهرستان کلاله را 2 هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: حضور مسالمت‌آمیز قومیت‌های مختلف در کلاله، رنگین کمان وحدت را در این شهرستان ایجاد کرده است و این مردم همیشه در عرصههای حساس، حضور حماسی دارند.
وی با بیان اینکه مردم کلاله در انتخابات گذشته بیش از 80 درصد مشارکت در انتخابات داشتند، گفت: مردم انتخابات را یک سرمایه بزرگ و عظیم میدانند مردم استان گلستان و خاصه شهرستان کلاله نیز در 29 اردیبشهت ماه سال جاری در کنار همه مردم ایران با حضور حداکثری خود حماسهای دیگر خلق خواهند کرد.
برزگر بیان کرد: رأی مردم حقالناس است و ما تلاش میکنیم امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم تا انتخابات قانونمندی اجرا شود و مردم با حضور پرشور خود حماسهای دیگر را تکرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها