خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

حضور گسترده مردم در انتخابات وحدت و انسجام در داخل و اقتدار در عرصه خارجی را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات از یک سو وحدت مردم و از سوی دیگر اقتدار بیشتر کشور را در عرصه خارجی به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در جمع روحانیون استان با بیان اینکه خداوند متعال، علم و دانش را علت كلى و اساسى آفرينش همه پديده هاى هستى جهان معرفى كرده است، اظهار داشت: همين نكته براى نشان دادن عظمت و ارزش علم و علماء و افتخار آنها، بهترين دليل گويا و قاطع ترين گواه مى باشد.

وی افزود: تعليم و نشر علم، الزامى است و بايد عالم و دانشمند، اين سرمايه پرارزش را براى استفاده مردم، در اختيار آنها قرار دهد؛ که پیامبر اسلام مى فرمايند:خداوند متعال به هيچ عالم و دانشمند، سرمايه علمى را اعطاء نفرمود جز آنكه از آنها پيمان گرفت، تا حقايق را به مردم تعليم دهند و واقعيات را روشنگر باشند و هرگز از بيان حقيقت كتمان نورزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در بخش دیگر سخنان خود انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را، انتخاب اصلح دانست و گفت: انتخابات باید کاملا اسلامی باشد نه رقابت هایی از جنس دموکراسی های غربی.

حجت الاسلام رعایتی بیان داشت: به تعبیر امام راحل صرف اینکه یک نفر بگوید من ملتزم به اسلام هستم، کافی نیست؛ بلکه باید به این موضوع مهم که اسلام برای اداره جامعه بشری کفایت می کند، معتقد باشد.

وی افزود: طبق نظر سنجی ها بیشترین و اصلی ترین مشکل کشور را مقوله کار و اشتغال است، لذا کارآمدی یعنی اینکه کسانی باشند که بتوانند برای حل این معضلات فکری بکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه اصلح یعنی کسی که به حال قشر محروم و مستضعف جامعه دلسوز و به پیشرفت و ترقی کشور در حوزه های اقتصادی و غیر اقتصادی معتقد باشد، تصریح کرد: داشتن عزم جدی برای ریشه کن کردن فقر در کشور از جمله خصوصیاتی است که همانند تدین و دینداری به بینش فرد بر می گردد.

در پایان خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات از یک سو وحدت مردم را به جهانیان نشان داده و پیام واحدی را از کشور به خارج منتقل می‌کند و از سوی دیگر اقتدار بیشتر کشور را در عرصه خارجی و به ویژه در عرصه منطقه به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها