خبرهای داغ:

فضای پرشور انتخاباتی در هندیجان

امام جمعه موقت هندیجان گفت: انتخابات آزاد درایران یکی از توفیقات الهی با احترام به آرای مردم به برکت خون شهدا و امام راحل و روشنگری های رهبر انقلاب بوجود آمده است و به همین منظور فضای انتخاباتی خوبی با احترام به قوانین درهندیجان وجود دارد که با بصیرت افزایی مردم انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر وروستا در هندیجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید عصر یکشنبه درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:امنیت یک نعمت بزرگی الهی است که با همبستگی مردم انقلابی با پیروی از ولایت فقیه درکشور بوجود آمده است وهمچنین مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذرأی موجب اقتدار بیشتر انقلاب می شود.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب راه درست در انتخاب اصلح را برای مردم مشخص نموده است که با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور در انتخابات فرد یا افراد اصلح رامردم  انتخاب نمایند.

وی بابیان صحبت های مقام معظم رهبری در باره انتخابات گفت:رهبرانقلاب دو اصل را مورد نظر قرارداده اولی حضور حداکثری مردم در انتخابات ودومی انتخاب اصلح است .

بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان عنوان کرد: کسانی انتخاب بشوند که دررفع مشکلات مردم اقدامات تأثیر گذاری داشته وبا تقوا ،انقلابی ومدیریت قوی داشته باشد.


وی بااشاره به معیارهای رهبر انقلاب در انتخاب اصلح بیان کرد:معیارهای فرد اصلح طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می بایست پایبند به مبانی انقلاب وهمت بلند داشته باشد وهمچنین به دنبال استقلال کشور بوده و دربرابر دشمنان اسلام حساسیت نشان بدهد .

  خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها