حجت‌الاسلام حسن روحانی:

باید فضا را برای کسب و کار مردم آماده کنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی: ما می‌گوئیم باید فضا را برای کسب و کار مردم آماده کنیم؛ موانع را برداریم، بگذاریم مردم خودشان برای زندگی و کسب و کارشان تصمیم بگیرند و باید به گردشگران اجازه ورود دهیم. در همین مازندران تعداد گردشگران 14 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۸۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در اجتماع مردم استان مازندران در ساری اظهار داشت: مردم‌ مازندران، شما در سال 92 قیام پرشوری را به پا کردید؛ آن روز گفتید که می‌خواهید اعتدال و اصلاحات پیروز شود؛ امروز ما معتقدیم بحث انتخاب بین چند نفر مطرح‌ نبوده بلکه بین نوع تفکر مطرح است.

وی افزود: مردم ایران راه تعامل با دنیا، عقلانیت، برنامه و پیشرفت را انتخاب می‌کنند و بازگشت به سال‌های گذشته را دیگر تکرار نمی‌کنند. رئیس جمهور آینده ایران باید در مجامع جهانی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه زمانی‌ که می‌بایست از حقوق ملت دفاع می‌کردیم، ایران را در محاصره و تحریم قرار دادیم، گفت: درست است که قدرت‌های بزرگ می‌خواستند مردم را از حقوق خود محروم کنند. شورای امنیت و سازمان‌ ملل که همان است اما نحوه استفاده از قدرت ملت ایران در برابر جهان تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما دیوار تحریم را خراب کردیم، گفت: مردم‌ مازندران می‌خواهند استان‌شان دروازه ارتباط با شمال و شرق باشد؛ ما معتقدیم راه ارتباطی شرق و شمال باید از گیلان، مازندران‌ و گلستان باشد.

روحانی با بیان اینکه مردم انتخاب با شماست، اگر می‌خواهید ایران مرکز صادرات در جهان باشد راه اعتدال برگزینید، اظهار داشت: امروز تراز تجاری کشور مثبت شده و هر روز صادرات ما بیشتر می‌شود. ما راه آزاد تجاری را باز کردیم برای اینکه کالاهای ما به کشورهای شمالی بدون تعرفه یا کمترین تعرفه صادر شود، آیا می‌خواهید راه را ادامه دهید یا ببندید؟

وی با اشاره به اینکه ارتباط مردم‌ مازندران با قلب کشور باید آسان‌تر شود و در همه جاده‌های منتهی به مرکز تمام توان خود را به کار گرفتیم، گفت: راه فیروزکوه تا چند ماه دیگر به اتمام می‌رسد، راه هراز در چند سال دیگر تمام می‌شود و آزاد‌راه شمال در پایان این دولت به اتمام می‌رسد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: روحانی باشد یا نباشد دوران واردات گندم در زمان برداشت پایان یافته است. ما می‌خواهیم جوانانمان، کشور را با دست خودشان بسازند. 

روحانی در ادامه سخنانش با بیان اینکه ما می‌گوئیم این یارانه برای محرومان و فقرا کافی نیست، اظهار داشت: ما می‌گوئیم‌ حقوق فرهنگیان و بازنشستگان باید افزایش یابد. امسال حداقل حقوق بازنشستگان یک‌میلیون و 150هزار تومان است. ما می‌گوئیم خط فقر باید تا پایان دولت بعد پایان یابد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: ما می‌گوئیم باید فضا را برای کسب و کار مردم آماده کنیم؛ موانع را برداریم، بگذاریم مردم خودشان برای زندگی و کسب و کارشان تصمیم بگیرند و باید به گردشگران اجازه ورود دهیم. در همین مازندران تعداد گردشگران 14 درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها