خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب روند ارتقای توان دفاعی ما همواره ادامه داشته و قدرت بازدارندگی امروز ما قابل قیاس با گذشته نیست.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه ، ماهیت دعوای ایران و امریکا را حق و باطلی توصیف و تصریح کرد: تا زمانی که جبهه حق بر آرمانها و اهداف خود پافشاری کرده و باطل بر روال غلط خود باشد، این تقابل پایان نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه تا وقتی حق و باطل وجود دارند، تهدید برای جبهه حق نیز وجود دارد، گفت: به همین دلیل در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب روند ارتقای توان دفاعی ما همواره ادامه داشته و به فضل الهی توان بازدارندگی امروز ما به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

دریادار فدوی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد قدرت بازدارندگی ما به گونه‌ای بوده است که امریکایی‌ها از مدتی پیش اعلام کردند که به دنبال ایجاد توانی هستند که در برابر ایران بازدارنده باشد .

وی افزود: اذعان به توان بازدارنده ایران کلامی نیست که از زبان یک انسان عادی جاری شود ،بلکه وزیر دفاع وقت امریکا این سخن را بیان کرده است. 

دریادار فدوی در ادامه تأکید کرد: در موضوع شناورهای تندرو ما در سالهای 65 و 66 کار خود را با سرعت 20 نات آغاز کردیم ،اما در طی این سالها با همت و کار جهادی صورت گرفته به سرعتهای بسیاربالاتررسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از شناور بالگردبر شهید ناظری به عنوان شناوری بومی با قابلیت‌های عملیاتی و ویژگی‌های کاربردی و قابلیت دریانوردی بالا یاد کرد و گفت: این شناور در سازمان جهاد خودکفایی طراحی و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروهای جوان خلاق و صاحب ایده های نو ساخته شده است.

دریادار فدوی در پایان تصریح کرد: ما در یک مسابقه پرسرعت با دشمن قرار داریم که توقف پذیر نیست و برای تحقق اهدافمان باید راههای میان بر را پیدا کرده و طی کنیم که بحمدالله در بسیاری از روندها این مسیر را دنبال کرده و جلو افتاده‌ایم.
 
بنا بر این گزارش ؛پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو  با هدف تبادل دانش و تجربیات پژوهشگران، صنعتگران و کاربران در حوزه شناورهای تندرو، تبیین راهبردها، رویکردها و مدل های کسب و کار در حوزه شناورهای تندرو و کمک به ارتقای سطح دانش و فناوری مرتبط با حوزه شناورهای تندرو در 4 محور "راهبردی"، "تاکتیکی"، "تکنیکی" و "ایده پردازی" به انجام رسید.
 
در این همایش از میان  204 اثر  ارسال شده به دبیرخانه ، پس از انجام مراحل داوری 129 مقاله در کمیته علمی مورد پذیرش قرار گرفت.
 
در پایان این مراسم از چند جلد کتاب همایش رونمایی و برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها