خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان عنوان کرد

‌ هدف از سند ننگ‌آور 2030 جدایی فرزندان ایرانیان از دین اسلام

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به سند ننگین 2030 گفت: این سند ننگ آور از سوی این دولت تأیید شده و هدف این سند از راه به در کردن فرزندان ایرانیان از دین مبین اسلام است.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گردهمایی ائمه جماعات شهر همدان با عنوان «بصیرت در انتخابا» اظهار داشت: انقلاب اختصاص به زمان و مکان و دوره خاصی ندارد و انقلاب یک آرمان الهی و یک تفکر اسلامی است که باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مساجد شهر همدان دارای نماز جماعت‌های با شکوهی است که ائمه جماعات باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنند بیان کرد: ما برای انتخابات ریاست جمهوری وظیفه داریم که خود در نخستین ساعات حضور داشته و برای تقویت انقلاب و اسلام مردم را به حضور در این عرصه دعوت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر کشور های جهان منتظر عملکرد مردم ما هستند که ببینند مردم ایران در انتخابات چه می کند و آیا باز هم با حضور خود حماسه‌ای جدید خلق می‌کند یا نه، خلق این حماسه به دست مردم و روحانیت معظم است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه برنامه های نفوذ دشمنان اسلام نسبت به حضور مردم در انتخابات رقم می‌خورد عنوان کرد: اگر حضور کمرنگ باشد دشمنان حمله‌های خود را از طریق نفوذ بیشتر می‌کنند.

وی تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران تمامی اقشار مردم هستند و همگان وظیفه دارند تا در انتخابات شرکت کنند چون اگر انقلاب صدمه ببیند امنیت در کشور نیز صدمه می‌بیند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: روحانیان این مدت باقی مانده را از دست ندهند و در نمازهای جماعت مردم را تشویق به حضور و تأکید به انتخاب فرد اصلح کنند و این فرصت را به خوبی رقم بزنند چرا که عدم حضور مردم سبب خوشحالی منافقان و دشمنان اسلام می‌شود و ما وظیفه داریم تا دست دشمنان اسلام را از انقلاب با حضور خود در انتخابات کوتاه کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح از اهمیت فراوانی برخوردار است، رئیس جمهور امانت دار کشور ما است از این رو باید فردی امین و مخلص برای این کار انتخاب شود. ضمن اینکه جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه متشکل از مجتهدین عادل و دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اتحاد نظر دارند که ایشان فردی اصلح است.

وی با اشاره به سند ننگین 2030 بیان کرد: این سند ننگ آور از سوی این دولت تأیید شده و هدف این سند از راه به در کردن فرزندان ایرانیان از دین مبین اسلام است و اگر در تنگنا قرار بگیریم و گرسنگی بکشیم بهتر از این است که دین را از دست بدهیم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: در صورتی که فرد اصلح باید در ابتدا حافظ دین باشد و سپس به سایر مسائل بپردازد و صد البته که این دولت در اقتصاد کشور کار مهمی انجام نداده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات