سردار اهوازیان گفت: خون‌های بسیاری برای عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است. تحریم‌های 40 ساله را تحمل کردیم تا اینکه یک باره عده‌ای از تحصیلکرده‌های لیبرال مدعی درستکاری هستند، می‌خواهند الگوها را عبرت و عبرت‌ها را الگو کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۹۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان در اولین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم «علیرضا بابایی» و «اسد قربانی» که با حضور مسئولین و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا در گلزار شهدای اراک برگزار شد با تاکید بر اینکه حضور در مجالس شهدا تجدید بیعتی با ولایت، آرمان‌های شهدا و امام شهدا است، گفت: شهید و شهادت سیاست است، حضرت امام خمینی(ره) فرمود؛«اسلام سیاست است».

وی با یادآوری حماسه رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: زمانی که جنگ بر ملت ایران از سوی رژیم بعث عراق و با حمایت 34 کشور تحمیل شد، در آن زمان سپاه و ارتش قدرتمندی نداشتیم و خیلی از فرماندهان امروز ما نوجوانان و جوانانی بودند که مدارس و دانشگاه را رها کردند و عازم جبهه‌ها شدند.

سردار اهوازیان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت ایران با دستان خالی ولی با اعتقاد و ایمانی راسخ در برابر دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

وی افزود: در زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد و نیروهای بعث عراق به خرمشهر یورش آوردند از دولت وقت درخواست کمک کردیم ولی بنی‌صدر در پاسخ از ما خواست تا اندیمشک عقب نشینی کنیم تا بعد با دولت وقت عراق مذاکره کنند.

سقوط خرمشهر ناشی از سیاست‌بازی مسئولان وقت بود

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: شهدای بسیاری دادیم، خرمشهر در حالی سقوط کرد که تنها 600 نفر از جمع 36 میلیونی ملت ایران به کمک آمدند و در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند، چراکه در آن زمان بصیرت نبود و همه گرفتار سیاست بازی بودند و هیچ کس اعتنایی به دفاع نداشت.

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه کسانی که در آن روزها وضعیت ما را درک نکردند، امروز هم مدعی هستند که ارتش و سپاه و نیروی نظامی نمی خواهیم، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس این آقایان نه ناموس‌شان در خرمشهر گیر کرد و نه فرزندانشان به جبهه‌ها آمدند. نزدیک به 40 روز از خرمشهر دفاع کردیم ولی در نهایت خرمشهر سقوط کرد.

وی افزود: بهترین جوانان، کسبه، محصلین، مردم و ... به جبهه‌ها آمدند. دیگی از معنویت در جبهه‌ها به قلیان درآمد؛ بچه‌های ما در آن دوران بصیرت پیدا کرده بودند. هشت سال تمام در مقابل دشمن ایستادیم و یک لحظه از آرمان‌های خود عقب ننشستیم.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: قطعنامه امضا شد و حضرت امام خمینی(ره) به ما فرمود؛«من جام زهر را نوشیدم». به ما گفتند شما رزمنده‌ها کاری از پیش نبردید ولی ما با اجرای قطعنامه از عراق خسارت می‌گیریم ولی کو کجا رفت؟ اگر دستاوردی هم بوده امروز همین رزمندگانی هستند که انتقام خون شهدای ما را با اقتدار می‌گیرند. آن وعده‌ها چه شد؟

سردار اهوازیان ادامه داد: آهسته و آرام کشور به سمت استحاله فرهنگی سوق داده شد و هر چند وقت یک بار شهید گمنام آوردند. با حضور شهدای گمنام به پیکره ملت انرژی تزریق می‌شد و ما را ترغیب می‌کنند.

پیام شهدای غواص به دولتمردان ما این بود که کشور را به باد ندهید

وی با یادآوری اینکه در زمان مذاکرات پیکر شهدای غواص را آوردند، گفت: شهدای غواص همزمان با بحث مذاکرات آمدند تا بگویند سیاستمداران، آقایان امروز مقدورات دارید ما آن روز با دست خالی جنگیدیم و با دستان بسته پیروز بازگشتیم کشور را به باد ندهید.

تحصیلکرده‌های لیبرال به دنبال الگو کردن عبرت‌ها هستند

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: امروز اقتدار ملت ایران در دنیا زبانزد است، خون‌های بسیاری برای عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده تا نظام اسلامی همچنان سربلند باشد. 80 میلیون جمعیت ایران تحریم‌های 40 ساله را تحمل کرده‌اند تا اینکه یک باره عده‌ای از تحصیلکرده‌های لیبرال مدعی هستند که درستکار هستند و آمدند تا الگوها را عبرت و عبرت‌ها را الگو کنند.

سردار اهوازیان با اشاره به حضور مدافعان حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه گفت: از اقصی نقاط مختلف جهان برای دفاع از حرم شتافتند و در این بین عده‌ای برای اینکه این الگوها را عبرت کنند گفتند مدافعان حرم برای پول رفتند ولی دریافت کنندگان فیش های نجومی را الگو می‌دانند!

امروز مدافعان حرم در مقابل 116 کشور ایستاده‌اند

وی افزود: بیش از شش سال از جنگ حرم می‌گذرد و از 90 درصد مسافتی که در در دست داعش و گروه‌های تکفیری بود امروز کمتر از 8 درصد تحت اشغال مانده است، ما امروز به 33 کیلومتری پایتخت داعش(رقه) رسیده‌ایم و کمتر از یک‌درصد از شهدای دوران دفاع مقدس را داده‌ایم. در حالیکه 116 کشور این گروه‌های تروریستی را حمایت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش در برابر مقاومت مدافعان حرم متحمل هزینه‌های سنگینی شده است تا جایی که شلیک به یک مدافع حرم برایش یک میلیارد تومان هزینه دارد. آن وقت آقایان می‌گویند شما چه کردید؟

تاکنون هیچ یک از مقامات ارشد دولتی زیر تابوت شهدای مدافع حرم را نگرفته‌اند

سردار اهوازیان با گله‌مندی از دولتمردان گفت: بیش از شش سال است که پیکر شهدای مدافع حرم را به خاک کشور بازمی‌گردانیم ولی تاکنون ندیده‌ایم در مراسم شهدای مدافع حرم از مقام استاندار به بالا زیر تابوت شهید را گرفته باشد! چرا؟ مگر برای شما عزت نیاورده‌اند؟

وی افزود: عده‌ای از الگوها هراس دارند. زمانی که یکی از سربازان فرانسوی به دست یک داعشی کشته شد دولتمردان ما چه بیانیه‌ای دادند پس چرا یکی از این کاغذها را برای شهدای مدافع حرم ما خرج نکردید؟

اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهداست

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: شهدا برای نظام اسلامی اقتدار آوردند. اگر در مذاکرات کسی کسی را تحویل گرفت به خاطر بُرد موشکی طهرانی مقدم، غنی سازی 20 درصد احمدی روشن و سرهای بریده این شهدا است نه به خاطر گفتمان.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه ایران سرزمین شهیدان است، گفت: ایران بیشه شیران است و اگر غرش این شیران نباشد صدای زوزه شغال‌ها بلند خواهد شد.

وی افزود: مدافعان حرم پیرو سخنان حضرت امام خمینی(ره) که فرمود؛«دفاع از مسلمین نه جغرافیا می‌شناسد و نه مرز» عازم سوریه شدند، آن وقت برخی به آنان می‌گویند حامیان اسد! باید به آنان گفت نابخرادان در کوچه‌ها بر روی خون شهدا پای می‌گذارید آن وقت به شهدای ما اهانت می‌کنید.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: ای کسانی که شهدا را با چشم سر می‌بینید نه با چشم دل، و به شهدا ایمان ندارید بس کنید از خدا بترسید بیائید و ببینید جوانان ما از تیپ فاطمیون و زینبیون چگونه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

اگر مملکت دست این آقایان بود خیلی وقت پیش مملکت را شخم می‌زدند

سردار اهوازیان گفت: برخی از مسئولین بی خرد، ضد ولایت، ضد آرمان می‌خواهند نظام را تغییر دهند ولی حضور و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه، از نظام اسلامی این اجازه را به آنان نمی‌دهد. اینجا مملکت امام زمان(عج) است.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به ادعای برخی از مسئولین درخصوص تعامل با استکبار جهانی گفت: می‌گویند اگر شما مدافعان حرم نبودید آمریکایی‌ها ما را بهتر بغل می‌کردند و برجام نتیجه می‌گرفت؛ می گویند چرا روی موشک‌ها نوشتید اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود؟

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه آن روز که رژیم غاصب صهیونیسم بر روی موشک می نوشتند تقدیم به بچه‌های غزه برای نابودی، همین آقایان سکوت کرده بودند، گفت: امروز اگر اقتدار دفاعی و نظامی کشور نبود و حضور در صحنه ملت ولایی نبود دشمن در برابر شما قد علم کرده بود.

اگر بچه حزب‌اللهی‌ها دنبال مقام بودند نوبت به آقایان نمی‌رسید

وی افزود: مدعی هستند که حکومت در دست بچه حزب اللهی‌ها است با چه ادبیاتی به اینان بگوئیم که اگر قرار بود ما پست و مقام بگیریم نوبت به شما نمی‌رسید. ما مرد جنگ هستیم که مسئولیت خود را می‌دانیم. ما دیپلمات نیستیم بلکه انقلابی هستیم که حرف حق را می‌زنیم و خسته هم نمی شویم.

دولت‌ها خدمتگزار ملت هستند

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: دولت‌ها باید بدانند که نوکر مردم هستند و وظیفه‌شان خدمت به مردم است. احزاب و گروه‌های سیاسی و همه مسئولین و مدیران بدانند که برای توجیه اشتباهات خود حق ندارند از ولایت، شهدا و آرمان‌های امام مایه بگذارند. آوردهای خودشان را بیاوند.

برخی دولتمردان ما در مملکت‌داری، اشتغال و ولایتمداری کم فروشی کردند

سردار اهوازیان بیان کرد: زمانی که کم می‌آورند مدعی می‌شوند ما جنگ طلب هستیم! چرا وقتی ما می‌جنگیدیم شما در انگلستان درس می‌خواندید و ما را برای مقاومت ترغیب می‌کردید؟ ما مردانه جنگیدیم و جان دادیم ولی شما در مملکت داری، ولایتمداری، امنیت و اشتغال کم فروشی کردید.

سنگ محک ما، ولایت است

وی با تاکید بر انتخاب اصلح گفت: ملت ایران به کسی رای می‌دهد که بصیرت داشته باشد، سنگ محک ما ولایت است. کاری نکنیم که با رای غلط شهدا رویشان را در آن دنیا از ما برگردانند.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: ما رزمندگان و بچه انقلابی‌ها گوش به منویات مقام معظم رهبری داریم و لبیک گوی ایشان هستیم. امروز مالک اشتر مقام معظم رهبری سردار سلیمانی است که دشمن به او کرنش می‌کند و برخی از مسئولین هم اهانت می‌کنند.

وی یادآور شد: برخی برای اینکه به آرمان‌های ما تعدی کنند بعد از 40 سال در دانشگاه‌ها از روی پرچم آمریکا و اسرائیل می‌پرند؛ شما هنوز نفهمیدید که دشمن کیست؟ شما عبرت روزگار ما هستید. کاری کردید که پدر اختلاس ایران نسبت به مدافعان حرم اظهاراتی نادرستی می‌کند در حالیکه باید به او گفت شما اول آنچه را چپاول کردی بازگردان.

بسیجیان حق می‌گیرند نه حقوق

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه حق گرفتنی است، گفت: بسیجیان حقوق نمی‌گیرند ولی حق را می‌گیرند بسیجیان نباید اجازاه دهند به شهدا تعدی شود یا نسبت به ولایت سخنی گزاف بگویند.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: امروز مردم عراق و سوریه و لبنان مقام معظم رهبری را به عنوان ولی فقیه خود پذیرفته‌اند و منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. عزت امروز مرهون ولایت، رهبری و خون شهدا است نه گفتمانی که شما درست کرده‌اید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات