رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: شرکت در انتخابات چشم فتنه دشمنان ملت ایران را که در پی ضربه زدن به امنیت و آرامش کشور هستند، کور خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام محمد حسن فروزان‌نژاد عصر امروز در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک نقطه قوت و یک صحنه اثبات همبستگی است و در کشور ما هیچ چیز به اندازه انتخابات، تعیین کننده نبوده است.
 
 

وی افزود: امام راحل (ره) در وصیت‌نامه سیاسی و عبادی خود و در رفتار سیاسی و اجتماعی خویش در طول دوران حیات‌شان همواره نگاه ویژه‌ای به مشارکت و حضور مستمر مردم در صحنه داشتند و ما دیدیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز اولین دستور امام راحل (ره) نیز برگزاری انتخابات برای تعیین نوع حاکمیت بود.

 
 

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با بیان این که انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نیز صحنه دیگری برای ارزیابی ظرفیت‌های ملی ما است، خاطرنشان کرد: انتخابات باید نمایش همدلی و اقتدار ملت بزرگی باشد که همواره در برابر مسائل و مشکلات با قدرت ایستاده است و بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نیز نتوانستند در اراده این ملت مانعی ایجاد کنند.

 
 

فروزان‌نژاد عنوان کرد: معیار ما در انتخابات نیز باید ولایت‌مداری، اندیشه‌ورزی و منطق و خرد باشد و از گرفتار شدن به دام احساسات خودداری کنیم و نباید اجازه دهیم که رسانه‌های بیگانه بخواهند برای انتخابات ما و حرکت ما تعیین تکلیف کنند.

 
 

وی ادامه داد: 29 اردیبهشت امسال نیز ملت ایران در بیعتی دوباره با امام راحل و شهدای عزیز و گرانقدر، نشان خواهند داد که دلبسته نظام جمهوری اسلامی هستند و این نظام با اقتدارتر از هر زمان دیگری استوار باقی می‌ماند.


ارسال نظرات