مجموعه دو جلدی پرسمان حفظ قرآن کریم و رمز های آیات مشابه از جدید ترین آثار عرضه شده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب بود که عرضه شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  انتشارات  جامعه القران کریم  با بیش از 140 عنوان کتاب درسی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافت که دو عنوان  مجموعه دو جلدی پرسمان حفظ قر آن کریم و رمزهای آیات مشابه از جدیدترین آثار عرضه شده در این دوره نمایشگاه بودند. 
 
مجموعه دو جلدی پرسمان حفظ قر آن کریم اولین مجموعه ای است که به مشاوره حفظ   و پاسخ به سوالات و شبهات حفظ قرآن کریم  به صورت تخصصص و مستقل پرداخته است در واقع می توان گفت هر کسی که قصد حفظ قرآن  را دارد یا حافظ است ، می تواند پاسخ خود را در این مجموعه بیابد.هم چنین اساتید و معلمان حفظ قرآن  برای مشاوره دادن به شاگران خود ، می توانند از این مجموعه استفاده نمایند. دیگر اثر انتشارات جامعه القران کریم که همراه پرسمان حفظ قرآن کریم از جدیترین آثار منتشر شده در سی اومین نمایشگاه کتاب عرضه شد  کتاب رمز های آیات مشابه  است .
 
کتاب رمزهای آیات  مشابه ویژه  حافظان قرآن کریم  می باشد که قبلا از این کتاب در نخستین جشنواره ملی شیوه های نوین آموزش قرآن ، تقدیر شده بود .
ارسال نظرات