خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین :

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است
کد خبر: ۸۸۶۰۴۷۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین رضا کربلایی محمدی در آستانه ی برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در این حماسه ی ملی و اسلامی همه باید شرکت کنیم چرا که اقتدار نظام اسلامی به حضور حداکثری ملت در انتخابات بستگی دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد : خداوند در قرآن کریم می فرماید که ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهیم داد مگر اینکه آن قوم خودشان سرنوشت خویش را تغییر دهند.

وی در ادامه افزود : تمام کاندیداهای ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان گذشته و مورد تایید شورای نگهبان بوده و این شورا نیز مورد تایید رهبر معظم انقلاب می باشد.

حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی به باید ها و نباید های کاندیدا ها در کلام رهبری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن عزت و آبروی نظام اسلامی ،رعایت نظم و انضباط ، رعایت اخلاق اسلامی ، عدم قانون شکنی ،امیدوار نکردن دشمن با حرف ها و سخنان خود از اهم  این بایدها و نبایدها می باشد.

مسئولعقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی در ادامه ی سخنانش، وظایف مسئولان نظام اسلامی در انتخابات را یادآور شد و گفت : رای مردم یک حق الناس است و تمام مسئولان وظیفه دارند تا شرایط حضور پرشور و حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی را در پای صندوق های رای را ایجاد کنند.

حجت الاسلام کربلایی محمدی در پایان سخنانش تصریح کرد : امیدواریم ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حداکثری در این انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح یک حماسه عظیم سیاسی دیگری در نظام مردم سالاری دینی خلق کرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی بیافزاید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار