خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

مشکلات کشور به دست مدیران انقلابی وجهادی حل می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مردم تعیین‌کننده مدیران اجرایی کشور هستند، گفت: مردم اگر خواهان حل مشکلات هستند باید کشور را به دست مدیران انقلابی و جهادی بسپارند.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۹۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
حجت‌الاسلام حسن یار عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری روز تعیین سرنوشت کشور بیان داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور افزود: این امر نشان‌دهنده این است که مردم تعیین کننده مدیران اجرایی کشور هستند و اگر خواهان حل مشکلات هستند باید کشور را به دست مدیران انقلابی و جهادی بسپارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های مدیران انقلابی اظهار داشت: ایمان و تقوا اولین ملاک یک مدیر در انقلاب اسلامی است که اگر تقوا باشد جلو بسیاری از کج روی‌ها را خواهد گرفت.

وی دومین ملاک مدیر انقلابی را تبعیت از ولی فقیه دانست و بیان کرد: در کشوری که در رأس حاکمیت آن ولی فقیه قرار دارد باید مدیران اجرایی تابع ولایت بوده و تبعیت پذیر باشند.

عبادی عنوان کرد: مبارزه با فساد، هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان، اتکا و اعتماد به مدیران جوان و چشم امید به غرب نداشتن نیز از دیگر ویژگی‌ها است.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب اصلح به ویژگی‌های آن توجه کنند، خاطرنشان کرد: عزم جدی برای حل مشکلات، مبارزه با خوی اشرافی‌گری و توجه به محرومان جامعه نیز از جمله ملاک‌ها برای تعیین مدیر انقلابی و جهادی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار