از مهم ترين اهداف و حرکت هاي دشمن القاي «نمي شود» و «نمي توانيم» در کشور است اينکه اعتماد به نفس را از ما و مسئولان بگيرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۰۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آنچه حایز اهمیت است اینکه مسئولان نبايد سخنان مهم و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب را در این خصوص(در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح) فراموش کنند، مسئولان ما بايد آگاه و بيدار باشند و به پيروزي ها و عنايات خداوند دقت کنند.

امروز از لحاظ سیاسی و نظامي و تجهزات نظامي، جمهوري اسلامي در دنيا حرفی براي گفتن دارد، کسب رتبه پانزدهم تولید علم در دنیا، قرار گرفتن در زمره 11 کشور فضایی جهان، پیشرفت فوق‌العاده در حوزه‌های فناوری و نظامی، کسب رتبه هفتم در ساخت سامانه پرتاب ماهواره، کسب رتبه سوم در پیوند سلول‌های بنیادین، کسب جایگاه هفتم در نانو، کسب رتبه دهم در فناوری لیزر، رسیدن به رتبه دوم در ساخت دریچه قلب و... را از جمله این پیشرفت‌هاست.

این در حالی است که برخی از مدیران در لایه‌های مختلف همسو با دستگاه‌های استکباری تلاش کردند که انقلاب پیشرفت نکند، اگر کسي فکر مي کند که ما نمي توانيم، عرصه مديریت را خالي کند تا جوانان انقلاب و اميدوار در عرصه هاي حساس قرار بگيرند و به اميد خداوند و امام زمان(عج) بتوانند مشت محکمي بر دهان ابرقدرت ها بزنند، مسئولان درد مردم را درک بکند مشکلات مردم را ببنيدنه اينکه اصلا از وضعيت طبقات پايين خبر نداشته باشند و نداند که چه خبر است، معضل بيکار و اشتغال جوانان را حل کنند و درک کنند و مسئولان از مردم جدا نشوند و با مردم باشند.

ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت به هوش باشند و کساني هم که براي خدمت به اين مردم آمده هستند حواسشان باشد؛ اينها بايد براي مردم خدمتگذار باشند، افرادي که خرج هاي ميلياردي دارند و همه را تخريب کرده و راست و دروغ را به هم مي بافد تا به کرسي رياست برسند نبايد بر در راس امور قرار گيرند، اينجا معلوم مي شود که افرادي هم که در سال 88 موفق نشده اند مي آيند و ريشه نظام را هدف قرار مي دهند و مي خواهند اسلام را نابود کنند.

اگر اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال را باور کرديم و در مرحله اجرا در آورديم آنگاه مي توانيم موفق باشيم و به خودمان تکيه کنيم، اينکه فقط و فقط حرف بزنيم فايده اي ندارد و حرف درمانی دردي از مردم درمان نمي کند، اگر امروز چشمان را بر روي توليد داخل بستيم کارگران داخلي از کار بيکار مي شوند و ريشه فساد در جامعه بوجود مي آيد، ولی اگر جوانان بر سر کار باشند و شغل داشته باشند ديگر فکر و حرکت اشتباهي انجام نخواهد داد.

شرایط انقلاب خطیر بوده ولی خطرناک نیست و با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی می توان مشکلات کشور را حل کرد، مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی مناسبی داشته باشند، انقلابیون جوان گفتمان انقلاب اسلامی را فریاد بزنند و آرمان‌های آن را از مسئولان مطالبه‌گری کنند، آگاهی از تصمیمات مدیران کشور را حق مردم هست و مردم حق دارند که بهترین‌ها را داشته باشند چراکه کشور دارای ثروت عظیم منابع داخلی است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه و تکلیف الهی بر ملت ایان است، شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد و امروز ما وارثان شهدایی هستیم که مثل شمع سوختند تا اندیشه ناب انقلاب اسلامی به دست ما برسد، مدافعان حرم با ایثارگری‌های خود به دنبال دفاع از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه هستند، حفاظت و حراست از انقلاب یک وظیفه است و انقلاب و مکتب والای اسلامی، جوانان مومن و انقلابی را تربیت کرده است بلی می شود و می توانیم دولت مقاومت و دولت اسلامی را با انتخاب فرد دلسوز و اصلح فراهم ساخت.

رحیم رضاخانی

ارسال نظرات