خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ع) با بیان اینکه عده‌ای دنبال بزک و خوشنام کردن دشمنان هستند، گفت: امروز افرادی درصدد هستند زیرکانه فضا را ملتهب کرده و مسائل خیابانی راه بیاندازند که باید با خونسردی واقعیت‌ها را برای مردم تببین کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۶۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سالار آبنوش شب گذشته(دوشنبه) در همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک که در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: حرکاتی از آن سوی مرزها به کشور هدایت می‌شود که قصد دارند مجدداً فتنه سال 88 را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: آحاد جامعه باید هوشمندانه عمل کرده و فتنه را در نطفه خفه کنند این در حالی است که باید آگاه، بصیر، اهل حلم و حوصله باشیم چراکه برخی درصدد تحریم نیروهای تعصبی و ارزشی هستند تا فضا را غیرعادی کرده و سود آن را دشمن یک جا می‌برد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)ادامه داد: رزمندگان و بسیجیان باید ضمن آگاهی‌بخشی و تببین مسائل و حقایق روز به مردم با وقار و منطق عمل کرده و در دهان فتنه‌جویان بزنند چراکه آن‌ها دنبال دردسر هستند.

آبنوش اضافه کرد: امروز افرادی درصدد هستند زیرکانه و منافقانه فضا را ملتهب کرده و مسائل خیابانی راه بیاندازند که باید با خونسردی، منطق، وقار و صلابت واقعیت‌ها برای مردم تببین شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کردیم و کسی نیست که بخواهد نعمت و دستاورد آن را از ما بگیرد، تفاوت انقلاب را رفرم را می‌دانیم.

این مسؤول بیان کرد: در محور دین و در رأس آن با وجود ولی مطلقه فقیه  بنیاد فساد و کفر را از کشور بیرون انداختیم و کسی نمی‌تواند انقلاب را از ما بگیرد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افزود: قطع به یقین اکثریت جامعه ما متدین و سالم هستند و طهارت در وجود آن‌ها حاکم است و مردم برای ارزش‌های دینی و خانوادگی ارزش قائل هستند.

آبنوش ادامه داد: چرا مقام معظم رهبری اذعان فرمودند که شورای انقلاب فرهنگی نباید از سند 2030 مطلع باشد و چرا قاچاقی ابلاغ و امضا می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نداریم و انقلابی و ضدانقلابی مطرح است و قطع به یقین مسائل اعتقادی‌محور است و اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان واقعی هم حرف‌های مرا تصدیق می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طبق سند 2030 تا 12 سال آینده اگر ماه محرم شود، بچه‌های ما حق ندارند لباس مشکی بپوشند و با آن عازم مدرسه شوند؛ کودکان از دوران پیش‌دبستانی باید مسائل جنسی را بیاموزند و بدانند که همجنس‌بازان خانواده هستند؛ اگر کسی هم دین نداشته باشد نمی‌تواند این موضوعات را تحمل کند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: مسؤولان در برابر تعهد و امضای سند 2030 به جامعه منحط و کثیف جهانی، چه چیزی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند؟

آبنوش افزود: چرا مسؤولان با مردم صادق نیستند و اگر سند 2030 خوب است پس چرا مخفیانه امضا شده است.

وی ادامه داد: همان‌هایی که جنگ و کشتار به راه انداخته‌اند با دستکش مخملی از طریق بازسازی کشورهای منطقه، خود را به ما تحمیل کرده‌اند و چرا عده‌ای دنبال بزک و خوشنام کردن دشمنان هستند؛ این خیانت به شعور ملت ما نیست یعنی مردم تشخیص نمی‌دهند!

این مسؤول اضافه کرد: تمام کشورهای دنیا اهل انتخابات بوده و بدون حزب هم نیستند که برای نخستین بار جمهوری اسلامی یعنی مردم‌سالاری دینی در کشور ما حاکم شد و مردم تصمیم گرفتند در لوای دین حکومت داشته باشند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بسیج را بزرگ‌ترین حزب الهی در کره زمین دانست و خاطرنشان کرد: در زیر چتر بسیج جمهوری معنا و مفهوم می‌یابد و قشرهای مختلف مردم در این نهاد مقدس عضو هستند.

آبنوش با بیان اینکه بسیج خواستار رفاه، تعالی و عظمت مردم است، اذعان کرد: با ثبات‌ترین ساختار سیاسی از آنِ جمهوری اسلامی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نگذاشته‌اند خدشه‌ای بر این ساختار وارد شود.

وی افزود: در شاخصه علم و تکنولوژی حدود 12 رشته اصلی علم هر کشور نسبت به سایر کشورها سنجیده می‌شود که ایران جزء 10 کشور برتر دنیا است.

این مسؤول ادامه داد: در چند روز اخیر سطح دریافتی کارگران از 750 هزار تومان به یک میلیون و 200 هزار تومان رسید که این موضوع موجب اخراج کارگران از کارخانه‌ها شده است و کارفرمایان توان پرداخت حقوق همه کارگران را ندارند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کرد: انقلاب کردیم و این انقلاب انسان انقلابی می‌خواهد که لازم است به دست فرد انقلابی سپرده شود تا به اهداف نظام دست یابیم.

آبنوش خاطرنشان کرد: درست است از دستاوردهای برجام فروش نفت بوده اما آیا یک قران پول نفت به کشور برگشته که پاسخ منفی است؛ پول‌های کشور در بانک‌های آلمان و چین بوده و باید به جای آن جنس‌ها و آشغال‌های این کشورها را خریداری کنیم.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها