خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برای احیای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر که مصوبه مجلس را گذرانده، دولت روحانی و جهانگیری جان دادند تا اجرا شود اما در امضای سند 2030 عجله داشتند تا در نظام آموزشی آن را اجرا کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۶۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امشب در همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک که در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر آبیک برگزار شد، به تشریح 10 پیام قرآنی برای حضار پرداخت و اظهار داشت: در قرآن کریم آمده که فتنه بزرگ‌تر از قتل است یعنی اگر حیله، مخفی‌کاری،بی‌رحمی و نفاق با هم عجین شوند فتنه ایجاد می‌شود.

وی افزود: 2030 فتنه‌ای است که مخفیانه، آرام آرام و بدون اینکه مردم عادی و حتی مجلس در جریان باشد به صورت خزنده در جامعه قرار است نهادینه شود که بخش‌هایی از آن مخفیانه امضا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: برای احیای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر که مصوبه مجلس را گذرانده، دولت روحانی و جهانگیری جان دادند تا اجرا شود اما در امضای سند 2030 عجله داشتند تا در نظام آموزشی آن را اجرا کنند.

عابدینی اضافه کرد: سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگی است این در حالی است که در پرونده حسن روحانی چند کاپیتولاسیون ننگین یکی پس از دیگری وجود دارد که لازم است بساط سند 2030 به عنوان فتنه برچیده شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز بر سر اسلام می‌اورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است که سرافکنده شد و چادر به سر و با آرایش زنانه در سرویس بهداشتی هواپیما از کشور گریخت که عاقبت روحانی هم همانند بنی‌صدر است.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه با پدیده شوم نفاق مواجه هستیم، بیان کرد: بسیاری از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم مؤمن هستند گرچه در بین آن‌ها اصول‌نماها هم وجود دارد؛ امروز برخی در تلاش ایجاد دوقطبی کردن جامعه هستند که باید گفت منافقان عددی نیستند.

عابدینی افزود: مردم دوقطبی‌ناپذیر هستند چون قاطبه مردم پای دین بوده و نفاق آن قدر نیست که بخواهد قطبی باشد بنابراین هیچ‌گاه دو قطبی نمی‌شویم.

وی ادامه داد: طرف مذاکره نمی‌خواهد کوچک‌ترین خیری نصیب ایران شود مگر می‌شود دشمن تحریم‌ها را بردارد، رونق اقتصادی ایجاد کند و ثروت‌های بلوکه شده را بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: روحانی با اوباما صحبت می‌کند و او را مؤدب و باهوش ذکر می‌کند لابد داعشی‌هایی که عراق و سوریه را به ویرانه تبدیل کرده‌اند از نشانه‌های ادب اوباما است.

عابدینی خاطرنشان کرد: شاید فکر می‌کنند اینکه در غزه، لبنان، فلسطین، سوریه و عراق خونریزی‌ها تابلوی ادب آمریکایی، اوبامایی  وترامپی است.

وی اذعان کرد: طی چهار سال دولت روحانی مبتلا به توهین و تحقیر شدیم که در قرآن کریم آمده توهین‌ناپذیر باشید که باید گفت این دولت لیاقت حاکمیت در زیر سایه قرآن، ائمه‌اطهار(ع) و رهبری را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به این فرمایش امام راحل که «من یک موی کوخنشینان را با همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، افزود: بار سنگین انقلاب بر دوش مستضعفان بوده که می‌توان به نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد.

عابدینی ادامه داد: کاخ‌نشینی میراث شوم معاویه بود که روحانی به جامعه تحمیل کرد و موجب انشقاق در جامعه شد.

وی اضافه کرد: امروز تلاش می‌شود صف تقوا را با صف بی‌بند و باری و فساد و فحشا مقابله هم قرار دهند که عذاب دنیوی و اخروی دردناکی برای آنان به همراه دارد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید همت و تلاش شود فضای آلوده ایجاد شده فعلی از بین رفته و بساط آن برچیده شود.

عابدینی بیان کرد: در دولت فعلی جبهه مقاومت تضعیف شد و اذعان شد با اسرائیل سر جنگ نداریم و روحانی گلایه و ناراحت شده که چرا بر روی موشک‌ها نوشته شده اسرائیل باید از بین برود.

وی افزود: دشمنان خدا با زبان، رسانه، ماهواره و فضای مجازی تصمیم دارند نور خدایی انقلاب را خاموش کنند اما نمی‌توانند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز پدیده شوم لیبرالی سیستم روحانی، بزرگ‌ترها و اطرافیانش یأس و ترس‌افزایی است یعنی همه چیز را در ارتباط با آمریکا می‌دانند و اگر ارتباط برقرار نشود، مقوله معیشت و اقتصاد لنگ بوده که حرف شیطانی است.

عابدینی اضافه کرد: روز جمعه 29 اردیبهشت باید کار دولت فعلی تمام شود تا کار به فتنه بعدی نرسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها