جشنواره تئاتر استان سال قبل با شرکت ١١ گروه نمایشی برگزار شد که یکی از آنها در جشنواره فجر استانی نیز حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۰۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استان زنجان گفت: : رفته رفته بر تعداد کارها افزوده شده و مهمترین مشکل در این تمرینات، سالن پلاتوی نمایش است که امیدواریم تا برگزاری جشنواره استانی، این سالن آماده بهره‌برداری شود.

حسین نجفی با اشاره به حضور ١٠ گروه نمایشی مجوزدار در این استان، افزود: انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در ٢٩ فرودین سال گذشته انجام گرفته و هیئت مدیره آن تشکیل شد.

وی از اجرای ٨٠ برنامه در طول یک سال گذشته از آغاز فعالیت انجمن خبر داده و اظهار داشت: جشنواره تئاتر استان سال قبل با شرکت ١١ گروه نمایشی برگزار شد که یکی از آنها در جشنواره فجر استانی نیز حضور پیدا کرد.

نجفی همچنین از اجرای برنامه یکشنبه‌های تئاتر به مدت ٢٠ هفته طی سال گذشته یاد کرده و اظهار داشت: این برنامه امسال نیز به دلیل استقبال بسیار خوب مخاطبان ادامه خواهد داشت که سال قبل، فیلم نمایش تئاترهای خوب کشوری پخش شده و گاه اجرای کارگاهی نیز داشتیم.

وی در مورد دلیل برگزاری این برنامه در زنجان افزود: به دلیل فاصله از مرکز و عدم دسترسی راحت مردم زنجان به تئاترهای مرکز، تصمیم گرفتیم برنامه یکشنبه‌های تئاتر را برگزار کنیم.

ارسال نظرات