مصطفی برزگر
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام جوهری عنوان کرد: جمهوریت و اسلامیت، دو رکن مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی هستند و جمهوریت ما یعنی اینکه مردم این نظام را می خواهند و سالهاست که این نظام را حفظ کرده اند و مردمی ترین نظام در این عالم نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جوهری مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در اردو یک روزه اعضای حلقه های صالحین گفت: اگر ما از گناهان خود توبه نکنیم قطعا همین گناهان بلای جان ما خواهند شد و آخرت مارا از بین خواهند برد پس تا می توانیم باید از گناه دوری کنیم و بنده مخلص خدا باشیم و تا وقتی که گناه کم است باید توبه کرد.

وی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه رمضان ماه بندگی خداست و شرط بندگی این است که با روزه گرفتن، از فضیلت های این ماه مبارک بهره مند، و سلامتی خود را تضمین کنیم.

حجت الا سلام جوهری بیان کرد: ملت ما در آستانه یک آزمون بزرگ به نام انتخابات قرار دارد که این آزمون بسیار مهم و حیاتی است

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: جمهوریت و اسلامیت، دو رکن مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی هستند و جمهوریت ما یعنی اینکه مردم این نظام را می خواهند و سالهاست که این نظام را حفظ کرده اند و مردمی ترین نظام در این عالم نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: اسلامیت نظام یعنی اینکه ما کشوری اسلامی و تابع قوانین اسلامی هستیم و تمام کشور های منطقه چشم به این انقلاب دوخته اند به همین دلیل جمهوریت و اسلامیت دو ویژگی مهم هستند که این نظام را پیش می برد.

حجت الا سلام جوهری بیان کرد: انقلاب اسلامی ما سه رکن اساسی دارد که یکی از این رکن ها رهبری است و اگر رهبری الهی، و رهبر مدیر و آگاه و مدبر و با تقوا ... باشد جامعه را به دنبال خودش به سعادت می رساند.

وی افزود: رکن دوم نظام اسلامی مردم هستند، و اگر مردم نباشند رهبری نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد به همین دلیل مردم باید همگام و هم جهت رهبر خود باشند تا به سعادت و کمال برسند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد : 38 سال مردم در همه بحران ها از این نظام حمایت کردند و رهبری و انقلاب و این نظام را خواسته اند و در تمام عرصه ها بخصوص انتخابات حضور فعال داشته اند.

ارسال نظرات