خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: مردم ما با زمان شناسی و ضعیت جامعه را درک می کنند و هر چه در توان دارند برای سربلندی کشور هزینه می کنند مانند سالهای جنگ که بهترین مثال برای این امر است.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۳۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)  قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون شور و حال انتخاباتی حاکم بر جامعه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بصیر، آگاه و هوشیار هستند و این موضوع را در عرصه ها گوناگون ثابت کرده اند.

وی ادامه داد: مردم ما با زمان شناسی و ضعیت جامعه را درک می کنند و هر چه در توان دارند برای سربلندی کشور هزینه می کنند مانند سالهای جنگ که بهترین مثال برای این امر است.

این مسئول اذعان کرد: در 29 اردیبهشت ماه با حضوری با شکوه بار دیگر مهر تاکیدی بر علاقه مردم بر این نظام زده می شود و همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند حضور حد اکثری پای صندوق های رای جدا از انتخاب هر کاندیدی نشان می دهد که این مردم به نظام متعهدند.

بهرامی تصریح کرد: دشمنان از هر نقطه ای برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند امروز انتخابات جایی است که هدف آنها را تشکیل می دهد، آنها به دنبال بر هم زدن اتحاد ما هستند که هرگز به خواسته خود نمی رسند، البته آنان دشمنی خود را در سایر زمینه ها مانند مسئله اقتصاد ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: حضور پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را نا امید می کند و خون تازه ای در رگ های انقلاب اسلامی است.

در انتخابات شورا ها فرد جهادی و متخصص را انتخاب کنیم

بهرامی در ادامه این گفتگو به انتخابات شورا ها اشاره کرد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم در جایگاه خود دارای اهمیت ویژه ای است.

وی توضیح داد: از طرفی قانون به مردم این اجازه را داده است که حتی در مدیریت و پیشرفت شهر خود نقش آفرین باشند و از سوی دیگر با حضور در این عرصه می توان به عمران و آبادی محل زندگی خود کمک کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ابراز کرد: شورا ها می توانند در موضوعات عمرانی و فرهنگی تاثیر داشته باشند.

وی متذکر شد: از طرفی این اتفاق در محیط کوچکتر نظیر شهر و روستای ما رخ می دهد و ما می توانیم فرد مورد انتخاب خود را بشناسیم پس لازم است که انتخاب خود را بر اساس تحقیق و دقت انجام دهیم.

بهرامی در خاتمه گفت: فردی که مورد انتخاب ما قرار می گیرد باید انقلابی باشد، در مرحله بعدی در عرصه شهری نیازمند مدیرجهادی هستیم که تخصص داشته باشد تا بتواند در امر آبادانی کمک کننده باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها