مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

ارائه تسهیلات معافیت سربازی به 83 نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی

در سال 95 تعداد 83 نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی از تسهیلات معافیت سربازی بهره مند شده اند.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۳۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف ارائه خدمات لازم برای توانمندسازی آنها است، اظهار کرد: تلاش می‌شود در مسیر توانمندسازی جامعه هدف طبق نیازهای موجود در خانواده ها خدمات مؤثر به آنها ارائه شود.

هدایت صفری افزود: یکی از خدمات لازم برای توانمندسازی مددجویان ارائه تسهیلات معافیت خدمت سربازی برای مددجویان مشمول است که طبق قانون و با همکاری سازمان نظام وظیفه انجام می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: خدمات مربوط به تسهیلات سربازی در کمیته امداد در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیکترین مرکز محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی به مددجویان مشمول این خدمت ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 95 تعداد 83 نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی از تسهیلات معافیت سربازی بهره مند شده اند، تصریح کرد: در این سرفصل خدمتی پس از اخذ معافیت سربازی با ایجاد اشتغال و فراهم شدن زمینه درآمدی خانوار توانمندی خانواده اتفاق می افتد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته طبق هماهنگی انجام شده 95 نفر از مددجویان مشمول تحت پوشش این نهاد پوشش برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به محل زندگی خود منتقل شده‌اند، افزود: در همین رابطه 25 نفر از مشمولان نیز با تعامل انجام شده از تسهیلات کاهش تعرفه خدمت سربازی در سال 95جاری بهره مند شده‌اند.

ارسال نظرات