خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه روز 29 اردیبهشت امتحان کاندیداها، مسئولان و مردم است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، ستادها، مردم و مسئولان برگزارکننده انتخابات باید تلاش کنند مُر قانون را در چهارچوب کار خود رعایت کرده و از قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی خودداری کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی تکلیف است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات هم تکلیف دینی، شرعی و الهی است و هم تکلیف عقلی و ملی است و هر فردی با هر سلیقه و دیدگاهی باید این تکلیف را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم حق دارند درباره بحث‌های اشتغال، مسکن، تورم و گرانی مطالبه‌گری کنند، تکلیف دارند در پای صندوق‌های رأی نیز حاضر شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: مردم در پای صندوق‌های رأی حضور حماسی، وسیع و هوشمندانه داشته باشند و تکلیف خود را انجام داده و فرد اصلح را که با معیارهای مقام معظم رهبری مطابقت دارد، انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی و تعیین فرد اصلح هر دو تکلیف است، یادآور شد: حضور در پای صندوق بخشی از تکلیف است چرا که انتخاب فرد اصلح نیز تکلیف است.

ابوحمزه با بیان اینکه روز 29 اردیبهشت امتحان کاندیداها، مسئولان و مردم است، عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، ستادها، مردم و مسئولان برگزارکننده انتخابات باید مدنظر داشته باشند این است که باید تلاش کنند مُر قانون را در چهارچوب کار خود رعایت کرده و از قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی خودداری کنند.

وی ادامه داد: هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود، رئیس جمهور 80 میلیون نفر جمعیت ایران است و فرقی هم نمی‌کند که به او رأی داده باشیم یا نه.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه مردم ایران در 38 سال انقلاب ثابت کردند در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات، حضور قوی و وسیع داشته‌اند، تأکید کرد: مردم ایران در روز 29 اردیبهشت در انتخابات حضوری حماسی و قوی خواهند داشت چرا که اگر حضور پیدا نکنند از حقی که نظام برای مردم ایجاد کرده است، محروم می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر مردم می‌خواهند حقوقشان رعایت شود باید در انتخابات و تعیین مسئولان نظام حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات