خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۰۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست کاظمی، هادی سیاسی ابراز داشت: گروهی از مسئولین کشورمان به سازمان ملل رفتند و سند 2030 را که در آن پیرامون آموزش وپرورش کشور ما در آن آمده بود امضاء کردند و در بعضی از مدارس استانهای ما آن را اجرا نمودند. و چادر از سر دختران دانش آموز برداشتند. این مسئولین با امضاء ننگین خود اینطوری می خواستند از انقلاب اسلامی دفاع نمایند یا طبق خواسته دشمنان می خواهند پیش بروند.

وی افزود: بعضی ها می گویند که برجام سایه جنگ را از سر ملت برداشت. این حرف، حرف اشتباهی است.برای اینکه آن چیزی که سایه جنگ را از سر ملت دور می کند حضور پر شور و حداکثری مردم در تمام صحنه ها می باشد. دشمنان انقلاب اسلامی از حضور پر شور و انقلابی مردم می ترسند و جرأت حمله به کشور را ندارند. اگر جرأت داشتند یک لحظه حاضر به مذاکره با ایران نمی شدند و به کشور حمله می کردند همان طور که شاهد کشورهای همسایه ایران بوده ایم مانند کشور عراق، افغانستان و ...

وی در ادامه افزود: حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان قسم خورده قوی تر می کند و دشمنان را ناامید و مأیوس و روحیه آنان را تضعیف می کند.

کاظمی در پایان افزود: اگر از عملکرد دولتمردان راضی نیستید پس با دعا از خداوند بخواهید که اکثریت فرد اصلح را انتخاب نمایند.

ارسال نظرات