طی مراسمی؛

فرمانده جدید حوزه شهدای اصناف شهرستان بوشهر معرفی شد

بوشهر ـ مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهدای اصناف شهرستان بوشهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، مسئول سازمان بسیج اصناف، جمعی از بازاریان و کسبه های بسیجی شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهدای اصناف شهرستان بوشهر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، مسئول سازمان بسیج اصناف، جمعی از بازاریان و کسبه های بسیجی شهرستان بوشهر برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مقام معظم رهبری امسال در حرم رضوی به دو موضوع اقتصاد و انتخابات اشاره کردند و نکاتی را برای ملت ایران بیان نمودند.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات از مهمترین رکن است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند نظام جمهوری اسلامی ایران خاری در چشمان دشمنان است و برای ادامه عزت ملت باید در انتخابات حضوری پر شور و فعال  داشته باشیم.

دشتی اظهار کرد: تمامی دشمنان اسلام سعی دارند مشکلات اقتصادی جامعه را به دین مبین اسلام ارتباط دهند، اما اگر در حوزه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد به دلیل این است که برخی مدیران نتوانسته اند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

فرمانده ناحیه بوشهر افزود: دو دیدگاه در انتخابات وجود دارد که برخی افراد معتقد هستند باید واردات داشته باشیم و نیازی به ایجاد تولید نداریم و برخی افراد نیز معتقد هستند باید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم تا در زمان تحریم هیچ نیازی به خارج از کشور نداشته باشیم.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا همه ملت ایران در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و فرد اصلح وارد عرصه خدمت رسانی به ملت شود و هر شخصی با هر عقیده ای از سوی مردم انتخاب شود رئیس جمهور همه ملت ایران است.

در ادامه برنامه از زحمات سروان پاسدار مسعود کامران تقدیر و سید عقیل موسوی به عنوان فرمانده جدید حوزه شهدای اصناف معرفی شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار