خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: باید مراکز راهبردی، که مورد هجمه دشمنان است از حضور عناصر نفوذی و وابسته پاک شود تا بتوانیم کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۰۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج گلستان، صبح امروز مراسم بزرگداشت مدافعان حریم ولایت (باعنوان از مدافعان وطن تا مدافعان حرم) در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامي واحد آزادشهر برگزار شد.
در اين مراسم كه خانواده های شهدای مدافع حرم، شهیدان ترمیمی و غلامی و شهید مدافع وطن شهید بیانی حضور داشتند سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در سخناني ضمن تسلیت حادثه دلخراش معدنچيان آزادشهر اين مصيبت را به خانواده هاي داغدار آنان تسليت گفت .
وي در ادامه به نقش انقلاب اسلامي و دستاوردهاي بزرگ آن در جامعه اشاره كرد و گفت: آنچه ما در ۳۹ سال گذشته از آن صیانت و حفاظت کردیم اسلام ناب محمدی بود، و این مردم توانستند در مقابله با همه ی دشمنی های استکبار جهانی این میراث بزرگ را پاسداری کنند.
سردار صادقی ادامه داد: دفاع از ارزشهای این انقلاب دفاع از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی است و برای همین است که این همه مستکبران با این نظام دشمنی می کنند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: مردم ما در دفاع مقدس سیلی محکمی بر صورت استکبار زدند و الگویی شدند برای مردم آزادیخواه دنیا، و اگر امروز بسیج مردمی عراق و سوریه نبود، کشوری بنام عراق و سوریه وجود نداشت.
سردار صادقي اضافه كرد: دفاع مقدس با تکیه بر نیروهای جوان و تاکتیکهای داخلی بعد از برآورد تاکتیک دشمن عمل می کرد که متخصصان نظامی جهان را شگفت زده کرده بود.
وی افزود : باید مراکز راهبردی، که مورد هجمه دشمنان است از حضور عناصر نفوذی و وابسته پاک شود و با استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی بتوانیم کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم.
فرماده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نفوذ اهدافی را به دنبال دارد گفت: یکی از اهدافش تضعیف گفتمان مقاومت است. اگر گفتمان مقاومت نبود مطمئن باشید که تمام حرکتهای داعش برای جغرافیای ما برنامه ریزی شده بود و الان باید در داخل کشور با آنها می جنگیدیم.
سردار صادقی اذعان کرد: این از برکات گفتمان مقاومت است که سربازان ما در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با آنها می جنگند و از کشیده شدن جنگ به داخل کشور جلوگیری می کنند.
وی از شهداء بعنوان ميراث گرانبهاء براي ملت ايران ياد كرد و گفت: ما آمده ایم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم و بگوییم که راهی را که شما به ما نشان داده اید و آرمانهای شما را فراموش نخواهیم کرد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد : ما باید با دقت حرکت دشمن را رصد و به آن شناخت پیدا كنيم و با استفاده از ظرفیتهای درونی و با توکل به خداوند متعال و با گوش دادن به فرمان مقام معظم رهبري راه انقلاب اسلامی را که راه انبیاست استمرار بخشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها