خبرهای داغ:
آیت الله قدمی در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم؛
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رفتارمنافقانه کرباسچی باید پاسخ داده شود؛ خانواده های شهدای مدافع حرم فرزندان خود را به اهل بیت تقدیم کرده اند.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۱۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله "سید حبیب الله قدمی" امروز در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم متحصن در گلزار شهدای آستان امام زاده عبدالله گرگان به ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: منافق با چهره خودی، مدافع و دلسوز خود را نمایان می کرد و خود را به ظاهر طرفدار ایران و حق نشان می دادند و این با حق سازگار نیست.

وی افزود: منافق شعار می دهد همه خودی هستیم و نا خودی نداریم حال انکه در عمل از باطل حمایت می کنند و راه آنان را دنبال می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه خداوند در ابتدای قرآن همه را به یکتا پرستی دعوت می کند ، افزود: در ادامه و در سوره بقره به فاسق و منافق اشاره می کند و می گوید، دشمن ظاهر می کرد که پیامبر شما را قبول نداریم اما منافقان نه شجاعت ابراز ایمان به حق را داشتند و نه ابراز کفر می کردند بلکه با مصلحت اندیشی بزرگترین ضربه ها را به اسلام زدند.

وی با بیان اینکه عمل منافقین بدتر از کفر است، افزود: خداوند وعده عذاب الهی منافق و کافر را در جهنم داده است.

قدمی با بیان اینکه منافق راباید از شعار ها و رفتار آن شناخت، افزود:افراد می گویند برای من اسلام مهم است و می خواهم پا برجا بماند وحاضرم جان خود را برای اسلام بدهم اما عده ای هم می گویند، مثلا مهمترین مسئله موسیقی آزاد و ..مهم است.

وی متذکر شد: (م.خ) پیام می دهد و حرف از هنرمند می زند اما حرفی از شهدا، جانبازان، علما نمی زند حال آنکه شما که لباس دین می پوشید و حرفی از آن به میان نمی آورید طبق آیات قرآن منافق هستید.

این محقق و پژوهشگر با بیان اینکه شعار آزادی گسترده که الان آقای روحانی مطرح می کنند، به نابودی خانواده می انجامد، افزود: باید دغدغه مردم داشت، نباید با لباس دین امر به منکر کنید برطبق قرآن این رفتار منافق گونه است.

وی تصریح کرد: خانواده های شهدا برای بچه ها و همسران خود ناراحت نیستند که اگر اینطور بود آنها را راهی جبهه های حق علیه باطل نمی کردند، همه آنها برای پیروی از اهل بیت به میدان نبرد رفتند.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، افزود: سوال این است که سود رساندن به اسلام مدنظر آقایان است و یا سود گرفتن ؟آیا مقام اینقدر ارزش دارد که حتی خون شهدا را هم می فروشید.

قدمی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که برخی مسئولین در استان در ظاهر متدین و انقلابی و در باطن جور دیگری هستند ؛ چطورمی شود در کنار فردی مومن، افراد منافق، کمونیست و حتی ضد ولایت فقیه و فاسد حضور داشته باشند؟!.

وی گفت: اعتراض ما در اینجا تنها اعتراض به خود کرباسچی نیست بلکه اعتراض به عملکرد 4 ساله مدیرانی است که با خون شهدا معامله می کنند، اینها گرفتارعذاب الهی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها