خبرهای داغ:
رييس اداره اوقاف و امور خيريه كاشان گفت: مرحله شهرستاني چهلمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم اوقاف و امور خيريه کاشان با حضور ۵۰۰ شركت كننده در مسجد باب الحوائج كاشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۲۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاري بسیج در كاشان، حجت الاسلام جعفر جنتي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مرحله شهرستاني چهلمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم اوقاف و امور خيريه کاشان با حضور 500 شركت كننده قرآني از كاشان و منطقه اردهال كاشان در سه سالن مجزا و با حضور 16 داور و استاد قرآني كاشان برگزار شد.

وي با اشاره به اينكه در رشته حفظ کل، مصطفي اصفهانيان، ابوالفصل عطوفي و محمد صفاخلج رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند، گفت: در رشته حفط کل خواهران نيز زينب رمضاني علوي، فهيمه نمازي و حميده صدف رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.

حجت الاسلام جنتي گفت: در رشته حفط ۲۰ جزء محسن محمدي، سيد مهدي بني هاشمي و  مرتصي صادقي رتبه اول تا سوم را كسب كردند و فاطمه حسين زاده حلاج رتبه اول، مريم جهين و زهراگندمي نياسر نيز مشترکا رتبه دوم و مريم اخباري راد رتبه سوم رشته حفط ۲۰ جزء را به خود اختصاص دادند.

به گفته وي، در رشته حفظ۱۰جزء امين جوکار، محمد مهدي عربي و اميرحسين جهين به ترتيبت رتبه اول تا سوم را كسب كردند و  زهرا مجيدي، نرجس ميرآفتاب و زينب ترکي موفق به كسب رتبه اول تا سوم حفظ۱۰جزء شدند.

رييس اداره اوقاف و امور خيريه كاشان گفت: علي رحيم زاده، حسين عربي و محسن قطبي و در بخش بانوان فاطمه اشنويي، وحيده سادات سيدي و زهرا اکبرزاده مرشدي به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم در رشته حفظ ۵ جزء را كسب كردند.

در رشته قرائت اقايان علي اصغر قديري مفرد، سيد مهدي رخسارزاده، احسان ابراهيمي نفرات اول تا سوم و فاطمه مسعودي نيا، زهرا عساکره و ليلا الهي فر به ترتيب اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام جنتي گفت: مهدي رايگان، محمدرضا تصويري و محمد هادي کامران در بخش آقايان و در بخش بانوان فاطمه ساداتي، سميه سادات حدادي و نرگس جيلانگري رتبه اول تا سوم رشته ترتيل به خود اختصاص دادند.

وي افزود: در رشته دعاخواني علي کچويي زاده فيني و حسن محمدي مشترکا رتبه اول را كسب كردند و سيد محمد باقر پورموسوي و حسين ترک زاده رتبه هاي دوم  سوم را كسب كردند نرگس نورحسين، زهرا کوچي و عاطفه ايلياتي رتبه او ل تا سوم  اين بخش را به خود اختصاص دادند.

به گفته وي، دررشته اذان، سيد احمد موسوي نژاد، سيد مجتبي پور موسوي و عليرصا رمضاني علوي به ترتيب موفق شدند رتبه هاي اول تا سوم ر ا كسب كنند.

رييس اداره اوقاف و امور خيريه كاشان ياد آور شد: به دليل استقبال زياد خواهران يک سالن مسابقات فقط به رشته هاي حفظ ۵ جزء و ۱۰جزء اختصاص داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها