خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برخی‌ها در فضای تبلیغاتی انتخاباتی از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کردند و می‌خواهند انتخابات را بستری برای ختم انقلابی‌گری و انقلاب اسلامی کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۳۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی‌اول بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: اقدامی که در شهر اصفهان انجام گرفت و سخنانی که آقای کرباسچی درخصوص شهدای مدافع حرم و موضوع داعش مطرح کردند در شان انقلاب اسلامی نیست و درحقیقت توهین به تمام کسانی است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و داعش با خون خود در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای کشورمان در حال جنگ هستند است.

وی تصریح کرد: تجمع امروز خانواده‌های شهدای مدافعان حرم بر اساس تکلیفی است که نسبت به انقلاب اسلامی و خون شهدای مدافع حرم دارند و اقدامی که در شهر اصفهان انجام شد و نظرات آقای کرباسچی درحقیقت توهین به انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم بود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم نبود قطعا آقای کرباسچی، خانواده‌اش و تمام کسانی که در راه و خط او هستند نمی‌توانستندبه راحتی در هر نقطه‌ای از ایران به راحتی سفر کنند و اینگونه اراجیف مطرح کند.

سرهنگ کریمی‌اول خاطرنشان کرد: احترام به شهدای مدافع حرم، خانواده‌های شهدا و تمام ایثارگرانی که در مسیر تحقق آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی زحمت کشیدند واجب است و با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات نباید آرمان‌های نظام را زیر سوال ببریم و از خطوط قرمز عبور کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها در فضای تبلیغاتی انتخاباتی از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کردند و می‌خواهند انتخابات را بستری برای ختم انقلابی‌گری و انقلاب اسلامی کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: انشاالله مزدوران، آمریکایی‎‌ها و داعش به اهداف شوم خود نخواهند رسید و انقلاب اسلامی کوبنده‌تر از گذشته در مسیر آرمان‌های خودش با پیروی از مقام معظم رهبری و همراهی ملت به ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم این مسیر روشن را ادامه خواهد داد.

سرهنگ کریمی‌اول افزود: خانواده‌های معظم شهدا تا پای جان از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع خواهند کرد و هرکسی که در راستای خدشه‌دار کردن این نظام قدمی بردارد مقابل آن می‌ایستد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها