خبرهای داغ:
مناظره و گفتگو با حضور نمايندگان كانديداهاي دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۵۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با توجه به نقش و جايگاه مهم انتخابات رياست جمهوری به عنوان مسئول قوه اجرايی كشور و به منظور ايجاد يك فضايی مناسب برای گفتگو و مباحثه پيرامون مسائل مهم كشور در محيط دانشگاه، حوزه رياست اين دانشگاه با همكاری نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مناظره انتخاباتی با رعايت موازين و مقررات بين نمايندگان كانديداهای رياست جمهوری برگزار نمود.

دكترحميد آقاجانی مشاور و رئيس دفتر رياست و مدير روابط عمومی دانشگاه صنعتي شاهرود در ابتدای اين مناظره به انتظار جامعه دانشگاهی در فضای ايجاد شده اشاره كرد و افزود: اميد داريم كه نمايندگان محترم به صورت شفاف و روشن با رعايت حقوق طرفين و بدون هرگونه تخريب و رعايت حرمت اشخاص حقيقی و حقوقی و پرهيز از هرگونه تهمت و افترا جهت وحدت ملی به بيان ديدگاه ها و برنامه های عملياتی خود در خصوص مسائل مهم جامعه بپردازند.

اين مناظره از ساعت 17 لغايت 20 درتالار شقايق های اين دانشگاه در دو بخش برگزار گرديد كه در بخش اول نمايندگان كانديداها به بيان ديدگاه ها خود پرداختند و در بخش دوم نيز به سوالات مطرح شده از قبيل برنامه های كانديداها برای اجرای مناسب و صحيح اصل 44 قانون اساسی، تقويت نظام آموزش عالی كشور، توليد علم و جايگاه منطقه ای، توسعه يك دانشگاه كارآفرين (دانشگاه نسل چهارم) جهت ايجاد فضای كسب و كار در كشور، شركتهای دانش بنيان، سياست خارجی، امنيت ملی، اقتصاد مقاومتی و... پاسخ دادند.

مناظره و گفتگو با حضور نمايندگان كانديداهاي دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران 
مناظره و گفتگو با حضور نمايندگان كانديداهاي دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران 
 مناظره و گفتگو با حضور نمايندگان كانديداهاي دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران
ارسال نظرات
پر بیننده ها