کد خبر: ۸۸۶۰۷۶۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: دشمن مایل است،که انتخابات بی رونق شود اما برای دلسوزان نظام این مهم است که انتخابات،انتخاباتی پررونق و پرشور شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس شمس با دعوت از اقشار مختلف  ملت بزرگ ایران به حضور پرشور در انتخابات 29  اردیبهشت و  زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان  استکبار ،استعمار و پیاده نظام نفاق  خاطر نشان کرد:رعایت تقوای سپاس و  انتخاب اصلح مهم ترین  مساله انتخابات پیش رو می باشد.

عباس شمس افزود : این انقلاب متعلق به همه ی ملت بزرگ ایران  است و مردم با حضور هوشمندانه  همه ی دسیسه های مستکبران عالم را بر باد خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رودان خطاب به مسئولان نظام گفت: مسئولان باید از توطئه ی دشمن در کار انتخابات غافل نشوند و آن کسانی هم که در انتخابات  رای نمی اورند مواظب باشند، کلاهی که بر سر رای نیاورندگان  سال 88 رفت بر سر آنها نرود و فریب دشمنان را نخورند.

حجت  الاسلام و المسلمین عباس شمس یادآور شد: همه ی نامزدهای انتخابات  و همه ی هوادارانشان خودشان را در مقابل توطئه های  احتمالی دشمن مسئول امنیت بدانند ،انتخابات را متهم نکنند ،به نهادهای انقلابی  و قوه ی قضائیه حمله نکنند ،در تبلیغات  القای فضای اختلاف و ناامیدی نشود و آب به آسیاب دشمن نریزد  تا به امید خدای متعال انتخاب خوب و در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم .
ارسال نظرات