دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب‌اسلامی در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اقدام دکتر قالیباف در خصوص کناره‌گیری از صحنه رقابت انتخاباتی نماد فداکاری در راه انقلاب بود، گفت: با این اقدام آقای قالیباف به‌طور قطعی آرای نیروهای انقلابی به سمت حجت‌الاسلام رئیسی جلب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف ابوالقاسمی اظهار داشت: آقایان رئیسی و قالیباف هر ۲ کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوده و با قدرت در مناظره‌ها شرکت کرده و حرکت انقلابی را همسان ادامه می‌دادند و تابع تصمیمات جبهه مردمی برای ادامه کار بودند.

وی افزود: روز گذشته شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصمیم گرفتند آقای قالیباف به نفع آقای رئیسی کنار بکشند و ایشان بر اساس تعهد انقلابی خود این تصمیم را قبول و اعلام انصراف کردند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، ادامه داد: این حرکت انقلابی آقای قالیباف نشان داد که می‌شود به‌خاطر انقلاب از خود گذشت و واقعا «هنر مردان خداست از خود برای خدا گذشتن». آقای قالیباف قیامی علیه اشرافیت راه انداختند که سیلی بزرگی بود برای همه شیفتگان قدرت. قالیباف نمادی از فداکاری برای انقلاب است.

وی بیان داشت: مردم از اشرافی‌گری، فساد، تبعیض، بیکاری و مشکلات اقتصادی به ستوه آمدند ان‌شاء‌الله برکت این اخلاق‌مداری و از خود گذشتگی، باعث پیروزی جبهه انقلاب خواهد شد. قطعا نیروهای انقلابی ستادهای آقای قالیباف همچنان در صحنه خواهند بود و برای آقای رئیسی فعالیت خواهند کرد و همه انقلابیون طرفدار آقای قالیباف همانند گذشته بر اساس تکلیف انقلابی خود در صحنه بوده و به آقای رئیسی رای خواهند داد.

ابوالقاسمی، در پایان ابراز داشت: از مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه درخواست داریم همچون انتخابات قبلی با حضور حداکثری خود دشمن را مایوس کنند و با رای به کاندیدای انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضرت حجت‌الاسلام رئیسی در تغییر وضع موجود به نفع مردم سهیم شوند.

ارسال نظرات