خبرهای داغ:
مراسم رونمایی از فهرست خادمان پیشرفت ارومیه فرزندان آذربایجان در محل میدان گول اوستو و در محوطه مقابل مسجد لطفعلی‌خان در حال برگزاری است که این مراسم یا استقبال پرشور مردم ارومیه روبه‌رو شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۷۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم رونمایی از فهرست خادمان پیشرفت ارومیه، فرزندان آذربایجان در محل میدان گول اوستو و در محوطه مقابل مسجد لطفعلی‌خان برگزار شد که این مراسم یا استقبال پرشور مردم ارومیه روبه‌رو شد.

در این مراسم هم افرادی زیادی از مردم و هم چهره‌های شاخص شهری از رده‌های مختلف مسئولیت‌های شهری در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم بنرهای سید هادی ذاکر، مرتضی منافی و دیگر کاندیداهای پنجمین دوران شورای شهر ارومیه توسط هواداران این کاندیداهای بالای سر برده شد.

این مراسم در ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با قرائت چند کلام از قرآن مجید در محل میدان گول اوستو ارومیه آغاز و در ادامه پس از پخش سرود ملی و به پا خاستن مردم به احترام سرود ملی ایران و پخش صوت فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات سخنرانی‌های کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهر ارومیه شروع شد.

از نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز دعوت‌شده بود که در این مراسم شرکت کند ولی وی به خاطر عضویت در شورای نظارت بر انتخابات در این مراسم حضور نیافت و محمد حضرت پور شهردار ارومیه که به مراسم برای سخنرانی دعوت شده بود قبل از مراسم گفت که من به سبب اینکه شهردار ارومیه هستم از لحاظ قانونی نمی‌توانم در این مراسم سخنرانی کنم ولی در مراسم حاضر می‌شوم.

محمدصادق فتح الهی در این مراسم اظهار داشت: تمامی علاقه‌مندان به سرنوشت به فرزندان ایران باید برای حضور گسترده در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: ما به‌عنوان یک مملکت قدرتمند در دنیا می‌توانیم باشیم. مشکل مردم فقر و فساد است و برای ما فرقی نمی‌کند که یک فرد از کدام دولت فساد کند و صاحب ثروت شود، چراکه فرزند ما بیکار در خانه نشسته است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با وام ۱۰ میلیون تومانی یک جوان نمی‌تواند سروسامان یابد.

فتح الهی گفت: مردم به دنبال منافع ملی هستند. انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا تقابل دارا و ندار است. مردم وقتی به اداره‌ای وارد می‌شوند مسئولان خدمات مناسب ارائه نمی‌دهند و همین مردم هستند که انقلاب را به این مرحله رسانده‌اند تا مسئولان به مردم خدمت کنند و از مسئولان انتظار خدمت دارند.

اعضای لیست خادمان پیشرفت ارومیه فرزندان آذربایجان به ترتیب محراب آقاپور، زلفعلی ابراهیمی، مهران حاجیلو، لطیفه مبین، حسین بخشایشی، حجت‌الاسلام محمد خلیل پور، رسول اصغرزاده، مرتضی منافی، جواد جنگی، محمد ستار پور و حبیب نجف پیر است که در مراسم امشب به شهروندان ارومیه معرفی شد.

ارسال نظرات