خبرهای داغ:

اعلام حمایت نمایندگان مجلس خبرگان آذربایجان‌غربی از حجت‌الاسلام رئیسی

کد خبر: ۸۸۶۰۷۸۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
هر سه نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان از طریق حضور مستقیم در ستاد مرکزی، سخنرانی و صدور بیانیه از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیت الله سید علی اکبر قریشی، حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری و حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز که مسئولیت نمایندگی مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارند حمایت خود از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه اعلام کردند.

ابتدا آیت الله سید علی اکبر قریشی در سفر اخیر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به ارومیه در جمع هزاران نفر از مردم این شهر که برای حضور در سخنرانی وی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گردآمده بودند پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خیر مقدم گویی به تولیت آستان مقدس امام رضا(ع) حمایت خود از وی را در این اتخابات اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری نیز با حضور در ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در خیابان میثم ارومیه حمایت خود از وی را در این اتخابات اعلام کرد.

شب گذشته نیز حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز با صدور بیانیه ای که نسخه از آن در اختیار تسنیم قرار گرفت ضمن تجلیل از انصراف محمدباقر قالیباف به نفع حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حمایت قاطع خود از وی را اعلام کرد.

ارسال نظرات