خبرهای داغ:

دعوت شورای هیئات مذهبی استان سمنان از ملت شریف و فهیم ایران اسلامی برای حضور در انتخابات

ملت شریف ایران: ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۸۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه ای از مردم شریف میهن اسلامی جهت حضور و شرکت پرشور و با شکوه در انتخابات 29 اردیبهشت 1396دعوت بعمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است :

ملت شریف ایران: ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن  عزیزمان ایران است.

شرکت در انتخابات سهیم شدن دریک حماسه بزرگ و باشکوه است که با حضور اقشار مختلف مردمی شکل می گیرد و در دفتر تاریخ ماندگار  و ثبت می گردد.

اکنون در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، مطمئن هستیم شما مردم انقلابی ، همچون انتخابات ها و راهپیمایی های گسترده گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به تصویر می کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزار در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: ان‌شاءالله همه کسانی که واجد شرایط هستند به این وظیفه مهم در این شرایط حساس عمل خواهند کرد و کوشش کنند فرد اصلح را با مشورت انتخاب کرده تا موجبات شادی دل حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام را فراهم کنند.

اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی برای ملت انقلابی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است . امید است عزت و سربلندی ایران  اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات به عنوان  عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها