عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
ابوالفضل ابوترابی با بیان مشخصات کاندیدای اصلح گفت مردم باید کاندیدای را انتخاب کنند که از اشرافی گری دور باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فعالیت ضد انقلاب در فضای مجازی برای ایجاد یک فتنه دیگر در کشور و از طرفی ضد تبلیغ برخی از طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری و ایجاد شایعه و تهمت و افترا در فضای مجازی گفت: بعید میدانم دشمن و ضد انقلاب در انتخابات پیش رو کاری از پیش ببرد چرا که مردم کشور ما پس از فتنه سال 88 به بصیرت رسیدند و دیدند دشمن چه برنامه شومی برای کشور عزیزمان داشت.

وی در ادمه با بیان مشخصات کاندیدای اصلح افزود: مردم باید کاندیدای را انتخاب کنند که از اشرافی گری دور باشد، خاطر نشان کرد: و حامی مردم و مظلومان و محرومان باشند چرا که کسانی که ثروت ملیاردی دارند نمیدانند محروم و مظلوم چیست خوابیدن با شکم گرسنه یعنی چه.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری" مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند؛ چون امر کوچکى نیست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه است. سرنوشت مسائل اقتصادى، مسائل فرهنگى، روابط خارجى و مسائل گوناگون دیگر تا حدود زیادى به این قضیه وابسته است." یاد اور شد: مردم کشور در روز انتخابات با حضور در صحنه و مشارکت بالا در انتخابات سیلی محکمی به ضد انقلاب و معاندین خواهند زند.


ارسال نظرات