مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سیریک:

امنیت و آرامشی که در کشور عزیزمان ایران حاکم است به برکت خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک، گفت:امنیت و آرامشی که درکشورعزیزمان ایران حاکم است به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک درسالگردشهیدحسن زارعی،تصریح کرد:امنیت وآرامشی که درکشورعزیزمان ایران حاکم است به برکت خون شهداست.ماهرچه داریم به برکت خون شهداءست؛شهدا وظیفه شان را به نحواحسن انجام دادندوپاداش خود را هم از خداوند متعال گرفتند. ولی وظیفه سنگینی بر عهده من و شماهاست آن هم حفظ و پاسداری از انقلاب و ارزشهای انقلاب است و اینکه در خط و راستای شهدا حرکت کنیم. 

اربابی در ادامه بیان کرد: ما انتخابات حساسی پیش رو داریم اگر می خواهید شهدا از من وشما راضی شوند و مدیون خون شهدا نباشیم و در آخرت شرمنده آنها نباشیم اولین وظیفه ی ما حضور پر شور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می باشد کسی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت فقیه ودر خط شهدا باشد، اینکه برخی در سخنرانی هایشان بیان می کنند ما سایه جنگ را به وسیله برجام برداشیم، این حرف کاملا اشتباه است سایه جنگ توسط خون شهدا و حضور و انسجام مردم برداشته شده است.

این مسئول در ادامه بیان داشت: که سند 2030 بر خلاف ارزش های انقلاب  و اسلام است باامضاء این سند ؛دارند جلوی اسلام ناب را می گیرند و به جای آن اسلام لیبرال و سکولار را تبلیغ می کنند کسانی که این سند را امضا کردند باید در روز قیامت پاسخگوی خون شهدا باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار