معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری انتخابات امن و پرشور نداریم/ اصلح کسی است که دارای سعه صدر و نقد پذیری باشد

سردار سیف گفت: نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی و همچنین مردم آماده برگزاری یک انتخابات پرشور، امن و با نشاط هستند و هیچ دغدغه ای برای برگزاری انتخابات امن و پرشور نداریم.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
سردار نصرت الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه هر گونه فتنه انگیزی و تلاش بیگانگان برای بر هم زدن امنیت انتخابا با سیلی مردم و نظام مواجه خواهد شد، اظهار داشت:به لطف خدا هم نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی و همچنین مردم آماده برگزاری یک انتخابات پرشور، امن و با نشاط هستند و الحمدالله کاملا تمام مسائل و مواردی که مربوط به کار امنیتی است، در سیطره نیروهای نظامی و امنیتی است و هیچ دغدغه ای برای برای برگزاری یک انتخابات پرشور نداریم.
 
وی ادامه داد: مردم خودشان همکاری لازم را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه انجام می دهند و ان شالله روز جمعه 29 اردیبهشت شاهد برگزاری انتخابات حماسه آفرین در کشورمان خواهیم بود.
 
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با اشاره به اینکه مردم باید برای انتخاب اصلح، تحقیق و بررسی زیادی در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری انجام دهند، تاکید کرد: به اعتقاد بنده، فرد اصلح فردی است که دارای سعه صدر و نقد پذیری باشد و این یعنی اینکه ظرفیت درونی رئیس جمهور باید بالا باشد و در مقابله با منتقدینش، واکنش منفی از خود نشان ندهد.
ارسال نظرات