خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بصیرت دینی و بینش سیاسی امت زمینه‌ساز انتخاب اصلح ترین نامزد ریاست جمهوری خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
بصیرت دینی و بینش سیاسی امت زمینه‌ساز انتخاب اصلح‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نهضت روشنگری کارکنان یگان ویژه استان همدان با اشاره و استناد به آیات و روایات به تشریح حقوق متقابل زنان و مردان در حریم خانه و خانواده پرداخت و اظهار داشت: اسلام ضمن معرفی خانواده به عنوان مقدس‌ترین نهاد بشری بر لزوم تحکیم روابط عاطفی میان زن و شوهر و انعکاس آن به فرزندان تاکید فراوان دارد.

وی گفت: آشفتگی دنیای حاضر و تفکرات غلط نسبت به کرامت حریم خانواده باعث شده تا زن و مرد تمایلات عاطفی و جنسی خود را خارج از قواره و از کسان غیر طلب کنند.

رئیس ستاد احیای امربه معروف استان همدان بخش اعظم تلاش‌ها و خدعه‌های دشمن را در راستای تزلزل فضای معنوی خانواده‌های ایرانی به منظور گرایش به فرهنگ افسار گسیخته و بی حد و مرز غرب برشمرد و بیان داشت: راه‌اندازی شبکه‌های متعدد معاند و ضد ایرانی در قالب تولید فیلم‌ها و سریال‌های به اصطلاح خانوادگی بخش کوچکی از این نقشه پلید است.

وی ظهور و بروز انقلاب اسلامی را پایان دهنده رفت وآمدهای اربابان رژیم معدوم پهلوی در حیاط خلوتشان دانست و ادامه داد: انقلاب در کنار اسلام و با سلاح ایمان در این سرزمین آمد تا همه بدانند ملتی که به روحانیت اعتماد و ارادت دارد هیچ زور و تزویری در قاموسش نمی‌گنجد و برای حفظ آن از جان و خون و مال خود نیز دریغ نمی‌کند.

* انتخابات پیش‌رو مهمترین آزمون و آزمایش الهی برای ملت

ابوحمزه از وجود رهبرمعظم انقلاب در کشور به عنوان یک نعمت و هدیه الهی یاد کرد و گفت: ولی فقیه به عنوان ناخدا و سکان‌دار این نهضت همواره راهگشا و چاره اندیش بسیاری از مشکلات سیاسی و چالش‌های فرهنگی بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات پیش‌رو را مهمترین آزمون و آزمایش الهی برای ملت در ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه نهضت ۳۹ ساله کشور خواند و تصریح کرد: ملتی که در همه پرسی سال ۵۸ و به فرمان بنیانگذار این حرکت عظیم برای ثبت تا ابد ماندگار حکومت اسلامی به پای صندوق رأی آمد، برای انتخاب فرد اصلح خدمتگزار و وفادار به امام(ره) و شهدا این بار نیز سنگر جهاد را خالی نخواهد گذاشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و بینش سیاسی امت زمینه‌ساز انتخاب اصلح ترین نامزد ریاست جمهوری خواهد بود و امیدواریم به فضل خدا این امر اتفاق افتد.

* دنیازدگی و جاه‌طلبی بدترین آفت برای هر مسؤول اجرایی

وی دنیازدگی و جاه طلبی را بدترین آفت برای هر مسؤول اجرایی دانست و یادآورشد: شعار خدمت در سخنان هر یک از نامزدهای این دوره به خوبی شنیده می شود اما باید با تدبر در کارنامه گذشته این افراد و رجوع به ملاک های فرمانده معظم کل قوا که در طول ماه های اخیر بیان داشتند اصلح ترین آنان توسط مردم انتخاب و به میدان خدمت و جهاد روانه شود.

سردار ابوحمزه بیان داشت: تا کفر و ظلم و جور هست دشمنی و عداوت با این نظام که برخاسته از نفی طاغوت و عدم سرسپردگی به قدرت های کاذب است، همچنان باقی است.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و با نشاط، گفت: در روز ۲۹ اردیبهشت یک بار دیگر ابرقدرهای حراف شرق و غرب از این ملت سلحشور و شهیدپرور سیلی محکمی خواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات