رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان با اشاره به انصراف قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی گفت: جبهه نیروهای انقلابی در استان کرمان تقویت شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۳۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌‌ داشت: مجموعه ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف بعد از کناره‌گیری، تمام قد برای موفقیت حجت‌الاسلام رئیسی تلاش می‌کنند و در دو روز باقی مانده برنامه‌های مشترک متعددی برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه به محض کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی دیدار مسئولان ستادها در ستاد مرکزی آقای قالیباف و بعد از آن در ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی برگزار شد و همه نیروهای اثرگذار در این دیدارها حضور داشتند گفت: بین ستاد‌های انتخاباتی"رئیسی و قالیباف" همرنگی و همدلی کامل برقرار است.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان با بیان اینکه همه در جهت پیروزی تفکر انقلابی و دولت کار و کرامت در استان با وحدت و یکپارچگی تلاش می‌کنند افزود: آرای حجت‌الاسلام رئیسی در کرمان در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه با کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی جبهه نیروهای انقلابی در استان کرمان تقویت شد خاطر‌نشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به مدیران شجاع و توانمندی دارد که در حوزه بین‌الملل بتوانند از حقوق ملت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی با مردم مهربان و با مفاسد اقتصادی سختگیر است گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در مناظره‌ها هم اخلاق اسلامی را رعایت کرد و نشان داد که نباید برای منافع شخصی، نظام اسلامی را خدشه‌دار کند.
ارسال نظرات