۷۵ تشکل مردمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۵۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست خبری کمیته های تخصصی مقابله با مواد مخدر استان نقش این نهادهای مردمی در پیشگیری و مقابله با آسیبهای اجتماعی را چشمگیر خواند و گفت: برگزاری 40 کارگاه آموزشی و همایشهای منطقه ای از جمله نقش عشایر در کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان طلایه داران تبلیغ از جمله فعالیت این تشکلها در استان است.
فتاح محمدی خواستار نقش آفرینی بیشتر رسانه ها برای آموزش سبک زندگی سالم و آگاهی رسانی به جامعه در خصوص مقابله با اعتیاد شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در یکسال گذشته با همکاری تشکلهای مردمی و نهادهای فرهنگی و بهزیستی به بیش از نیمی از جمعیت 700 هزار نفری استان آموزش های سبک زندگی سالم و عاری از مواد مخدر ارائه شد.
رضایی وجود آسیبهای اجتماعی را از عوامل کند کردن محور توسعه خواند و گفت: حل بحرانهای اجتماعی به خصصوص از بین بردن اعتیاد مستلزم مشارکت فعال قشرهای مختلف جامعه به خصوص خبرنگاران است.
وی گفت: رسانه ها باید با کار فرهنگی بیشتر و بیان عواقب زیانبار اعتیاد حساسیت جامعه را در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی بالا ببرند.
سرهنگ بالش زر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم از متلاشی شدن 63 باند توزیع و کشف و امحای 4 تن و216کیلوگرم مواد مخدر در یکسال گذشته در استان خبر داد.
ارسال نظرات