خبرهای داغ:
جانشین ناحیه امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان قم:

رئیس جمهور منتخب در چهار چوب قانون اساسی و تحت امر ولی امر مسلمین عمل کند

امیر جعفری گفت: رئیس جمهور منتخب بایستی در چهارچوب قانون اساسی و تحت امر ولی امر مسلمین نسبت به تحقق مطالبات مردم اقدام نماید.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۸۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

امیر جعفری جانشین ناحیه امام حسن مجتبی(ع)در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، گفت: با توجه به برنامه ریزی گسترده دشمن برای فشار اقتصادی به کشور ما و هوشیاری رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) در خصوص تشخیص اولویت ها و جهت گیری های اساسی کشور ، چندین سال است که ایشان اولویت اول کشور را اقتصاد مقاومتی بیان نمودند اما متأسفانه اقدام اساسی ازطرف متولیان امر برای جامه عمل پوشاندن به مطالبات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) صورت نگرفته است .

وی افزود: بسیج که تحت امر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی است با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) که در حال حاضر فشار اقتصادی را مهمترین تهدید کشور می دانند لازم است وارد عرصه شده و گامی در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) بردارند.لذا این ناحیه نیز با استفاده از ظرفیت های موجود در بخش حوزه های مقاومت شهری و روستایی در جهت شناسایی عرصه ها و واگذاری وام های اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی برای بسیجیان و آحاد مردم اقدام خواهد نمود.

جعفری افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال جاری که یکی از حساس ترین انتخابات در طول عمر این انقلاب است با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) که اولویت اول حداکثری و ثانیاٌ انتخاب کاندیدای اصلح می باشد این ناحیه با همکاری حوزه محترم نمایندگی ولی فقیه اقدام به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در بین پایگاه های بسیج خواهران و برادران تابعه و مساجد محدوده استحفاظی نموده است و به اعزام سخنرانان و هادیان سیاسی جهت بصیرت افزایی و روشنگری اقدام نموده است. لازم به ذکر است ملاک انتخاب رئیس جمهور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) شخصی است که متدین ، انقلابی و کارآمد باشد و هادیان سیاسی بسیج با برشماری ملاک های مورد نظر رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) شرایط انتخاب اصلح را برای مخاطبان فراهم می کنند . ضمنا ایشان از تخریب هر یک از نامزدها به شدت پرهیز می نمایند.

وی درادامه افزود: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و سیاست های اقتصادی کشور که طبق مطالبات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی)اقتصادمقاومتی ، تولید و اشتغال اساس کار کشور است لذا رئیس جمهور منتخب بایستی در چهارچوب قانون اساسی و تحت امر ولی امر مسلمین نسبت به تحقق این مطالبات اقدام نموده واز چشم دوختن به دست دشمن و نگاه به بیرون خود داری نماید.

ارسال نظرات