مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت : ملت ما، باید امکان سوءاستفاده های تبلیغاتی را به دست دشمنان ندهد. دشمنان می خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم؛ دشمنان می خواهند که ما انتخاباتمان چشمگیر نباشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۱۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان در نشست بصیرتی خانوادگی کارکنان قرارگاه خاتم که در حسینیه ثارالله برگزار شد با توجه به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت : اگر فرمایشات رهبر معظم را انقلاب را در اول سال پیگری کرده باشیم ایشان به دو محور اساسی توجه داشته اند؛ مسئله اقتصاد و انتخاباتی که با آن فاصله زیادی نداریم .

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ظرفیت های کشور افزود: نیروی انسانی که که ما داریم؛ از جمله 5 میلیون دانشجو و حدود 10 میلیون فارغ تحصیل و کسانی که آماده کار هستند؛ ما دارای منابع خدادی و زیر زمینی از جمله منابع گاز و نفت کشور که رتبه اول دنیا را دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد : امنیت ملت ؛عزت ملت ؛ سلامت و رفاه عمومی ؛پیشرفت همه جانبه ؛ استقلال از نظام سلطه ؛ نجات از آسیب های اجتماعی ؛ خواسته هایی است که انقلاب اسلامی برای مردم دارد.

وی با بیان اینکه الزامات رسیدن به خواسته های این نظام مقدس اسلامی نیازمند یک اقتصاد قوی مطمئن و اتحاد ملی است بیان کرد : برای رسیدن به اقتصاد قوی ما باید تولید قوی داشته باشیم ؛ مدیریت قوی و وابسته نبودن به دیگران ؛و اثر گزاری بر قیمت نفت و ارزشمند کردن پول و افزایش قدرت خردید مردم راهکاراست.

وی با اشاره به اینکه بیکاری یک خلاء بزرگ برای جوانان ماست گفت : سختی معیشت و فاصله طبقاتی بین مردم و گروه 4٪؛ بحران و مشکل تولید تورم؛گرانی ؛ افزایش فساد در عرصه اقتصاد ؛ ضعف مقابله با کالای قاچاق ؛ از مشکلات جامعه ماست که رفع آن نیازمند رونق تولید است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد : دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند از نظر نظامی نمی تواند به ایران ضربه ای بزنند؛ و توانمدی نظامی به طوری است که دشمن نمی تواند تهدید نظامی داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و اینکه مسئله انتخابات آینده بسیار تعیین کننده ؛مهم و سرنوشت ساز است خاطر نشان کرد: ملت ما، باید امکان سوءاستفاده های تبلیغاتی را به دست دشمنان ندهد. دشمنان می خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم؛ دشمنان می خواهند که ما انتخاباتمان چشمگیر نباشد؛ دشمنان می خواهند چنین وانمود کنند که ملت، رغبتی به انتخابات و به کارهای مربوط به مجلس ومسائل اساسی نظام ندارد. شما باید این را تخطئه کنید و باید شرکت کنید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است.

انتهای پیام /z
ارسال نظرات