مسئول سازمان ورزش بسیج در گفت و گو با «بسیج»:
یزدانی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح و رای دادن به او یک تکلیف است، گفت: باید با دقت کاندیداهای ریاست جمهوری را رصد نمود و با توجه به عملکرد گذشته و حال آنها، فرد اصلح را انتخاب نمود.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۳۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کاظم یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه مردم باید پیدا کردن فرد اصلح برای ریاست جمهوری را یک وظیفه شرعی برای خود بدانند، گفت:همانطور که رهبرانقلاب اشاره کردند، انتخاب فرد اصلح و رای دادن به او یک تکلیف است و تکلیف همه مردم این است که در انتخابات شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: رهبرانقلاب شاخص های مهمی را برای انتخاب اصلح بیان فرمودند و برای ما مشخص کردند که باید طبق آن فرد مورد نظر را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.
 
یزدانی تاکید کرد: اگر ما بخواهیم از عظمت کشور و همچنین تمامیت و غرور ملی مان دفاع کنیم و به نظام سلطه و استکبار جهانی یک «نه» بزرگ بگوییم و به عنوان یک کشور آزاد و پیرو ائمه اطهار قدم برداریم،لازمه اش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
 
مسئول سازمان ورزش بسیج در پایان با بیان اینکه رای دادن تکلیفی است که بر دوش یکایک واجدین شرایط است،تصریح کرد: همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند، چرا که حضور حداکثری مردم باعث عزت و سربلندی کشورمان می شود و باید با دقت کاندیداهای ریاست جمهوری را رصد نمود و با توجه به عملکرد گذشته و حال آنها، فرد اصلح را انتخاب نمود.
ارسال نظرات